Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 1642 ggr
StuteriSolo
0

Godmorgon 09-06-06

God nationaldagsmorgon!

Vi ska iväg till Boden och tävla idag, och min svägerska har samtidigt SM i Farmers Golf, så Simon får promenera dit med Mimmi sedan och ha ponnyridning. Här skiner solen, och det är nästan tio grader varmt. Vi har tagit in hästarna och nu ska vi äta frukost innan det bär iväg.

Saiop
0

God morgon!
Idag är det dax för utställning på ljusterö, hästarna står och äter morgonhöet och jag ska alldeles strax ut och borsta det sista. Efter det kommer en av min fars bröder och även två av våra grannar och ska grilla lite ikväll, skall bli väldigt mysigt! Nu är det bara att hålla tummarna för fint väder!

Gnistra
0

God morgon!

Här skiner solen på en något molning himmel, härligt väder! I dag har jag tänkt ut att jag ska köra våra 3 russ o finslipa en del av Marie Karhles små tipps inför morgondagens sista tränings pass för henne, innan hon ska flyga tillbaka till Flyinge. Senare ska jag jobba kväll och då hoppas jag att Magnus o John går till Alva IP och firar National dagen med alla socken bor i o runt Alva. O sedan äter de ärtsoppa på papptallrik..(balans).

karisma
0

Morgon

Nyss hemkommen från vet gammel hunden sjuk Så det blir ingen utställning idag för jag hinner inte Annars skiner solen här och det blåser lite så det får bli gräsklippning idag så att jag håller mig hemma vid

sköt om er där ute

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Denna kommentar har tagits bort.
Wronca
0

3# Lider med er, har själv en gammal hund hemma som vi kämpar med. Just nu är hon riktigt stabil…

Godmorgon alla, härmed önskar jag trevlig helg.

CarinaA
0

Morrn !

Lite halvklart, hyfsat vindstilla, blir helt klart bättre väder än igår !

Ska köra russin,plocka lite här o hemma o ta en runda i bubblepoolen ikvällSkrattande !

1 dag kvar på semestern………………………

Ha en bra dag !

Tittut
0

# 3 Aj då, inget allvarligt hoppas jag?

Jag har stressovit hela förmiddagen och gicki inte upp förrän halv 10.. Nu ska jag få i mig lite frukost och kasta mig i duschen, så får vi se vad som händer sedan.

Brorsan har köpt sig en ny schäfervalp, så jag kanske ska smita dit och se om man kan få tjuvtitta…

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

MagganS-B
0

Tråden är dubbel! Tydligen inlagd på samma gång, 07.36! Tar bort min!

Ha en fortsatt bra dag!

murkla
0

Ingen sol men helt ok väder!… Hagen är äntligen klar i dag. Så Dom fick komma ut ,Gissa om de blev uppskattat. men natuligtvis skulle väl fölet ut genom stänslet men kom sedan in igen, Murkla gick aldrig nära tråden o fölet vet nu att de var inget att leka med!. Sedan var de ju bara att få mocka ordentlig i boxen skönt!

Se sedan i kväll om de vill in då! Ikväll blir de än vända till Vansbro på crusing. o Kanke imorgon till Böle o titta på hingstsläppet!

Hoppas att ni har en toppenbra dag!

[Croneld]
0

Här har vi firat födelsedag kl.5.30 med tårta, då väckte barnen pappa med sång och presenter. Sen drog jag iväg på utställning och nu väntar jag på god middag.

Ha en trevlig nationaldag!

Teja-Bea
0

Gokväll! Äntligen hemkommen efter en regnig dag p Lindesberg.

Monique tog sin 4:e årsseger och presterade kanon som alltid! Vilken klippa hon är!!

En gonattpuss till Monela och lilla bäbisen.

Sen bär det iväg på studentfest! =)

Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~

Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus

Mille
0

Godkväll!

Hemma efter en trevlig dag på tingsryd. Många rekordsänkningar och jag är så nöjd med Berras nya rekord :D