Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 1121 ggr
karisma
0

God morgon 2009-06-04

Morgon där ute här regnar det och är bara +8 det får inte vara sä här kallt tycker jag. Lite sysslor inne först sedan är det hästarnas tur och en snabbis in till staden för att lämna bilen jag hade till Gotland och hadla lite.

ha en bra torsdag

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

[Tjiwi]
0

Morron….här var det tunt på skrivandet idag….själv ska jag snart åka till en hästtandläkare, Torbjörn med Njord, han blev sparkad av Ull i huvudet för ca två veckor sedan och fick ett sår på insidan av kinden som jag tagit hand om och det ser fint ut men nu misstänker jag att tänderna kanske fick sig en känga med…..usch…..!!Obestämd

Mixie
0

God morgon!
Seg morgon, segt väder men som tur är en kort dag på arbetet ;) Slutar redan klockan 3 och ska då bara hem och slappa heeela eftermiddagen :)
Ha en bra dag!!

//Mickan

UllisT
0

Go morgon

Mulet men inget regn, än iaf :-) Men det var behövligt om vi ska få lite bete i år.
Har skickat sonen till skolan, ska hinna jobba lite sen är det att kolla hur långt kommunen har kommit med våra staket som vi ska få runt våra hagar, tar tid men blir himla bra.

Ha en bra dag!

StuteriSolo
0

Godmorgon i landet!

HAlvklart här, blåsigt och flera plusgrader. Ska strax gå ut och mata litet djur, hästarna väntar nog på sin frukost. Idag är det butiken som gäller, och ikväll har vi avslutning på weternkursen, då vi ska rida mönster. Ska bli intressant. Yazzå och Mysli får följa med..

murkla
0

Här blåser de som bara den! Tog lite sov morgon här!

Men ska nu åka till hästarna o ge frukos. Sedan på eftermiddan så ska man jobba! till 21. Så de blir att fixa med hagen o lite annat!

Ha en bra dag!

MagganS-B
0

Hej alla!

Här blåser också…..och är inte alls varmt, höll på att frysa ihjäl när jag skulle ut med nyopererade lilla taxen! Pållarna mår bra, inget föl ännu!

Mot jobbet!

Ha en bra dag i blåsten!

CarinaA
0

Morrn !

Halvklart,blåsigt o kallt ! Känns lite stressigt nu när semestern snart är slut, mkt man vill hinna med…………

Ha det gott !

VeronicaP
0

God morgon . Här skiner solen , men det blåser och ser kallt ut idag tycker jag , har inte varit utanför dörren ännu.

Idag är det jobb som gäller och lite små pyssel med hästarna efter jobbet.

Impulz
0

Ja, här blåser det och ösregnar… Vi som ska till huvudstaden och gå på Bruce Springsteen ikvällObestämd Regnkläderna är packade!

Fast först måste en massa stalljobb göras såklart!

Ha en trevlig dag!

Tittut
0

Regn och blåst även här. Dotra har avslutning med sommarfest på förskolan i eftermiddag, så det är typiskt att det blir så risigt väder nu då.

Eftermiddagen innebär jobb annars.

Skulle vilja lägga mig ner och vila en stund, men då kommer det inga pengar in, så det är väl bäst att gneta på!

Ha en bra torsdag!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

garrilina
0

Regn, blåst och kallt även i Hälsingland. Vårt varmblodsto stod och huttrade i morse och kunde inte förstå varför vi lämnat henne ute under natten. Blev regntäcke på och de fick gå in i natt. Russtona hade hittat en alldeles egen hage när vi kom hem i dag, de gick förnöjt i inhyrningarnas hage och betade, dit var det öppet för de var inne. Annars agerar de städpatrull på olika gräsytor på tomten som vi hägnar in tillfälligt. En av hörnstolparna hade blåst omkull så då gick de ut.

Bruce skulle inte varit fel. Hade gärna följt med Impulz.

[Croneld]
0

Jag har varit i Stockholm och hälsat på min gamla farmor. Sen uppträdde sonen i en Klas Klättermusföreställning.

När jag skulle titta till hästarna, så stod de i hagen och frös så de skakade, det var snålblåst och regn, så de fick komma in. Dorina och Toffan verkligen myser i stallet.

God kväll!