Utställning Färentuna 31/5 2009
En egen tråd för Stockholms Ponnyavelsförenings utställning i Färentuna, Ekerö 31/5 2009 är härmed skapad. Sista anmälningsdag 10/5. www.stpof.com
Vilka har anmält?
FOTO: Vackraste ponnyn totalt och vackraste russet på förra utställningen i Färentuna var PÄRLEMO!

Vi tänkte komma med 2 st, har bara inte bestämt vilka än
, anmälan kommer.

Samma här, om det ordnar sig med boende och uppstallning.
Vi kommer om vi inte ska på dressyrtävling den dan. Ska kolla med ryttarens familj.
Kan tyvärr inte komma pga jobb och lillebrors födelsedag 

Kan inte åker bort 1/6
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
#4 Födelsedagstårta går att ordna på plats. Jobb också för den delen!
Anmälningstiden förlängd till fredag 15 maj 2009. Ännu finns det plats för många fler ponnyer!
#1 Anmälningarna har anlänt.
#2 Kolla dina meddelanden.
#7 Va bra då hinner jag anmäla i tid, för vi kommer…
* PUTT *
#8 Välkomna! Just gotlandsrussen kommer i år få specialpriser med anknytning till öar… Nästan lika fina saker som skärbrädorna!
Jag har precis anmält två stycken!
Funderar på att åka & kika på min första russutställning. 
#11 Jag har oxå anmält, vi ses där.
Är det fler russ anmälda än Amaretto och Cronelds två?
Katalogen till utställningen finns nu på www.stpof.com för alla intresserade. Kolla längst ner på första sidan. Samma information skickas även till samtliga utställare.
Välkomna!
Suck, den ena går bland dom första och den andra nästan sist, tur man inte har något annat för sig den dan…

#16 Sorry, det blev tyvärr så. Fast du hade säkert ändå behövt stanna hela dagen med dina vackra pojkar. 
Är det många Sthlmsruss människor som sluter upp? Jag som är novis på rasen, vilken utställning i Sthlms/Sörmland/uppland är den som är värd att åka till?
#18 Vill du se bara russ så åker du till Mälarruss utställning i Ökna. Här i Färentuna är det ponnyutställning med russ, shetland, alla whelsar, dartmoor, exmoor, NF mfl.

Synd att lägga en utställning sista söndagen i Maj. Många russ människor med travanknyttning läs vara på Solvalla då…..
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss
# 18, tack för ditt svar.
Ngt som har resultat som kan lägga in från denna utställning?
Resultat för alla ponnier finns på www.stpof.com
Några bilder finns [här](Resultat finns på www.stpof.com och några bilder, bl a på BIR-vinnaren Brolötens Joop, finns här. ).
#21 "Tyvärr" är det så att man får rätta sig efter de datum då någon de fåtal behöriga domarna kan döma och samtidigt hoppas att platsen man önskar hyra för aktiviteten också är ledig samtidigt. Sen gäller det att funktionärerna också kan ställa upp samma dag. Det är mycket som ska stämma före, under och efter en utställning eller annan aktivitet. Det finns alltid ponnyägare som har annat att göra än att åka på utställning oavsett dag.
#25 Länken funkar inte =(
Nytt länkförsök! Nu funkar det iaf för mig att kolla på bilderna.
Fina bilder, jag får komma en annan gång med mina flickor, nu när jag är medlem och allt.