God morgon 2009-05-25
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

Morgon där ute till en vecka, med strålande sol ännu så länge. Nu har en ny hobby börjat rensa rabatter ogh klippa gräsmatta det växer så det som bara den, Nu är det dax att sätta på lite kaffe och komma ut i solen och räkna in di små och en större
Ha en bra måndag på er
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
God morgon!
Jag var upp alldeles för sent igår kväll så jag är trött nu…Det blir lätt så när det är så härligt ljust på kvällarna. Idag blir det arbete och träna hästar ikväll. Hoppas mitt läder kommer idag för jag har sytt två visningsgrimmor som jag ska ha i helgen som det fattas en hake respektive en rem på.
Ha en bra solig måndag!

Morrn morrn!!
Här är det lite småmulet än så länge men det ser ut att spricka upp och de har ju trots allt lovat SOL och ca 20 grader idag, så det hoppas jag verkligen att det blir 
Fattar inte hur fort en långledighet kan gå… känns ju knappt som man hann va ledig innan det helt plötsligt va måndag å dax å börja jobba igen…
Ha en skön dag!

Godmorgon i landet! Här strålar oslen från en klarblå himmel, göken tjoar i skogen bredvid huset och flkugorna surrar i solen, härligt!! Hästarna har fått frukost, och vi ska strax äta själva också.
Idag blir det butiken, och vi kanske hinner ut med några hästar ikväll.
Sara och Peter tömkörde TRici igår, hon stressade upp sig litet för att hon fick gå iväg själv, men annars gick det bra. Trixi tycker vi är helt kontsiga tror jag 

Godmorgon! Här skiner solen o fåglarna sjunger från alla håll! Har varit ute o kollat in hästarna o de har ej vant sig vid att Dolly inte är hemma så de gnäggar änn efter sin flockledare. I dag ska jag pyssla här hemma o köra någon häst och sedan vid 15.00 börja jobba kväll.
Hoppas alla får njuta av alla fåglars vakra sång uomhus! Bilden:Soja och Gnistra på promenad bland försommar-grönskan!
# 5 Vilken fin bild!
Jag måste köra ägarbyten nu på morgonen. Jobb ikväll igen och sedan återstår massa jobb inför morgonens styrelsemöte, men jag hoppas kunna åka och fota Linus och Umbra lite innan dess.
ha en bra måndag!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
Go morgon
Här är det strålande sol och redan varmt. Idag ska jag försöka njuta av vädret. Sedan ska jag åka och vara moraliskt stöd för "gubben" som ska bygga staket runt alla våra hagar åt kommunen :-)))
Bjuda på kaffe, kanske det går fortare 
Ha en underbar dag

God förmiddag! Strålande solsken och lätt vind, verkar bli en toppendag, synd att man är tillbaka på jobbet och inte kan vara ute. Var på jobbet tidigt i morse och har sytt på balklänningen som Therese ska ha på lördag. En sista provning krävs för att jag kan göra den klar. Sambon gjorde stora beteshagen klar i går em. så Kurant och kompani får nog gå ner dit i kväll.
Ha en bra dag!
God Eftermiddag!
Känns som jag är helt efter min tid…..dan har bara gått! Nu har vi sagt hej då till Micke och Helén som åker tillbaka till Göteborg i dag…..lite surt känns det när man inte har några barn kvar här…..
I morgon får vi äntligen ta den stora hagen och kolla stängslen…..
Ha en fin kväll, vi har haft en toppendag här!