God morgon 09-05-24
Morron
Här var det tyst…….solsken idag, vi hade tur med vädret i går. Bara några enstaka korta skurar, annars sol över Ekenäs. Nu ska jag dra ut dit igen och köra maraton! Tjo, vad kul!!

Godmorgon!
Jaha då va det sista dagen på långledigheten, shit va det går fort!!Här är det än så länge lite mulet idag… sitter och väntar på att kaffet ska rinna ner, sen blir det promenad och plugg. Kanske hinner med att rida Casper oxå. Ska på bio sen ikväll eftersom det inte blev i fredags, "Män som hatar kvinnor" så hoppas att den är bra.
Lycka till på maratonen :)
Ha en skön söndag allesammans!

Godmorgon i landet!
Här skiner solen mellan svarta moln, få se vad vädret bjuder på för överraskningar idag…
Jag och Sara var ute och red MYsli och Trixi igår, Trixi skötte sig bra, men vad är det med russ och brevlådor?? Det enda hon ragerade på under ritten var dessa farliga, hästätande brevlådor. Mysli brydde sig för en gångs skull inte om dem, bara om farliga hästätande stenar..
Idag blir det en tripp till Boden, för KM. Yazzå och Primula får åka dit.

God Morgon där ute
Idag känns det tomt i huset då besöket från Gotland bara var här över dagen. Men nu finns det en stor ponny bland tjejerna så Frk Sverige blev ännu mindre än vad hon är
Perfect Doll (irlands inport) uppförde sig helt underbart mot mina egotrippade russ fast hon är ju van med rasen. Klippa gräs står på schemat och hinna hantera lite häst så det är dax att sätta fart.
ha det där ute
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
God morgon!
Vilken morgon att vakna till Åska o dunder. Men de gav sig. Idag blir de väl en regning dag.
Tur att kusana får står inne.,,, Oj så trött jag blev nu!
Ha en bra dag!
Än så länge ar vi strålande solsken, det gäller att gå ut i trädgården för tv lovar regn..
Jag har varit och promenerat mina åringar en sväng, Ariel kan trava på kommando, Susamarula är på gång. Än så länge har jag använt kraften hem mot hästarna för hennes del.
De är lite olika i sättet, en är framåt och en bakåt. Fast de tycker det är kul att få komma ut. Går lite olika vägar med dem. Alltid en och en, det blir grannens gårdsplan, landsvägen, förbi hingstarna och ikväll en tur mot skogen.
Ha en bra dag och lycka till med alla tävlingar!

Här är vädret rätt bra, mestadels sol, ibland kommer det lite mörka moln men de är snart borta igen! Lillasyster fyller 15 år idag men innan släkten kommer så ska vi hinna med att ta ut lite hästar, så det finns att göra som vanligt
Ha det bra!
H'är är det också strålande sol, fast det hörts åskmuller nu på morgonen. Har suttit och uppdaterat fölboxen på ponnytravet.com (puh, Malin!), nu finns det 30 russ- och 1 shettisföl där…..Tydligen har inte shettisarna hittat dit, jag har PM:at dom för flera veckor sen, men fick inget svar…..
I dag blir det samvaro med sonen & sambo, sista dagen! Blir nog nån god middag ute nånstans…..
Ha det gott alla!
Nu går Linus och Umbra ute och dräller i hagen tillsammans. Han är inte van att gå på frigång, men sköter sig utmärkt!
Vi håller tummarna att det kommer att funka även framöver.
Tack Malin för support!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus

God dag =)
Grattis till min lilla Juni som fyller 4 år idag!
Ska väl kanske åka ut lite senare och bjuda på morotstårta =)
//Mickan
Har just hämtat mig efter en trevlig Ålandsresa igår. Inget festande för mig, men ändå en lång dag. Och vad Stockholms skärgård är vacker! Fast som hästintresserad tänker man ju lite för sig själv att ska man bo på en sådan där liten charmig ö, kan man ju inte ha häst … ;)
HJ har sovit ute för första natten sedan hon blev knäskadad. Hoppas att hon inte blivit sämre, men de hade det så skönt ute i hagen i går att jag nändes inte ta in dem!
Ha en fortsatt skön dag, allesammans! :)

Hej ! Här är det strålande väder! och fåglarna sjunger för fullt ute!
Vill tacka Karisma för en riktigt mysig dag i går och tänk att vi åkte ända till Norrtälje för en härlig hundpromenad.hihii. Efter denna en dagars resa, står det en ny pryl på min ba o ha listan -navigatör, vilken grej!
Hoppas att det gått bra för Tjwi och hennes kusar i helgen!
En solig russ kram till hela sveriges russvänner!

# 8 bara trevligt
# 11 Visst är det trevligt med en flock hundar runt benen och en virrig matte Men du fick se alla russ utom en som Gått och gömt sig
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus