God morgon! 2009-05-19
Gick och la mig tidigt i går kväll och har sovit gott och djupt. Nu väntar lite jobb, sen ska jag på halvdagsföreläsning i Stockholm och ett besök hos pappa. det blir väl sent innan jag kommer hem.
Här småduggar det och det är bra för växtligheten, vi har planterat diverse grönsaker i våra odlingslådor.
Ha en bra dag!

Godmorgon i andet! Litet tveksamt solsken här idag, få se vad det blir av vädret. Lånade ut lille Duff igår, åt en kompis som plötsligt bara hade en häst då den yngre hästen hastigt insjuknade och dog innan veterinären hann ut. Gammelhästen på 29 år får nu ha Duff som kompis istället.
Idag blir det butiken, och ridning ikväll. Inte hann vi ut med några hästar igår. Simon har fått i uppdrag att slå stolp i sommarhagen, så kanske vi kan släppa ut unghästarna där imorgon.
Här har det sovits precis tvärtemot Croneld, oroligt och lite. HAr alldeles för mycket att grubbla på just nu, och för mycket måsten av olika slag.
Idag hoppas jag på trevligt besök på förmiddagen, innan det är möte på skolan. I kväll måste jag få iväg hingstarna till betet. Ett av de måsten som tyngt mig alltför länge.
Ha en bra tisdag, är det väl?
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

God Morgon! Vid tretiden tyckte en av valparna att det var dax att kliva upp för matte, höll inte med där då jag tycker att det räcker med 20 över 4. Nu har alla iallafall fått mat och de som är inne blivit utsläppta själv har jag lämnat dottern på bussen och landat på jobbet. Ska sätta mig en stund och sy på Therese balklänning innan lektionen. Sedan blir det hagstägning till småhingstarna och frissan på em.
Ha en bra dag!

God mogon min sömn har varit som Tittuts, så jag låg kvar i sängen till sju. Då tyckte mina fyrbenta att det var dax så nu blir det några koppar kaffe så man blir lite klar huvudet. Ute jobb för det tar alldrig slut måste få fram gräsklipparna och serva dem för nu växer det. Till kvällen får jag nog åka och handla för det börjar eka i kylen.
Ha en bra dag fast den är grå
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
Godmorgon på er, regnigt värre är det utanför mitt fönster. Vaknade 05 av en orolig gammal liten hund. Usch & fy när våra älskade vänner blir till åren. Hon har hängt med oss i 8 år, fick henne som en omplaceringshund.
Nu ska jag göra mig i ordning för en liten tripp, trevligt värre!
Ha en fin tisdag.
# 5 Hittar du hit?
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
Vi får se
, skrev precis upp vägbeskrivningen. Ska även se om jag får in den i min gps. Jag har ca 8,5 mil till dig, så jag börjar sätta lite fart nu. Ringer om jag hamnar på villovägar.
God middag, här är Gotland calling…..
En blöt morgon, det har regnat. I mogon kommer sonen med bihang, så det är bara att ta i trots huvudvärk och ont i halsen!
Ha en bra dag!