Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 535 ggr
karisma
0

God morgon 2009-05-17

Morgon där ute till en solig söndag  Lite sliten efter 3-årstesten igår men nöjd med mina hästar Sen var jag ju tvungen att lyssna på alla bidrag som sjöng.

Tack RPAVF och fam Burchborn på Bergsviksgård för en bra dag

Ha det bra där ute

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

CarinaA
0

Godmorgon !

Strålande väder !!!

Ska iväg o träna med "hopp"-russet Julle !Köra "omöjliga" russet Tyke o hämta sambon vid stationen m.m ! Full rulle !

ha en god Söndag !

[Croneld]
0

Jag har tagit in mina över dagen, så de slipper alla flygfän. Det blir bättre när sommarhagen blir klar, för där finns det lite buskar och dungar att gå in i. Just nu är de oskyddade. Börjar de springa när jag åker till Stockholm, finns inget att göra.

Idag ska två av Toffans barn och Dorinas dotter ut och springa på travet och jag önskar dem lycka till!

murkla
0

Go morgon i landet!

I dag är de första dagen som de inte blåser ute, de var riktigt skönt i solen oxå. De är jätteskönt. Hästarna har fått frukost.själv så har man jobbat natt men ska åka o titta på dressyrtävling,…. Sedan är de väl full rulle som gäller.Så man inte somnar på målsnöret !

´HA en bra dag! De är ju mjukglass väder!

garrilina
0

God Morgon! Solsken och inte riktigt lika kallt i vinden. Idag ska jag ta och klippa av gräsmattan för första gången i år. Tänk om beteshagarna växte i samma takt. En del ska Miranda, Garrilina och Dixy Bess får gnaga av så nu blir det ut och sätta upp plaststolp.

Ha en bra dag.

PernillaJ
0

God morgon! Idag har jag varit medlem på iFokus i exakt två år, och det är exakt ett år sedan Det Stora Snöovädret (usch) drabbade oss i Siljansbygden. Solen skiner och jag ska strax fara iväg och titta på russ som hoppar (utan att bli diskade!Förvånad) för omväxlings skull.

Grattis alla mina norska släktingar och vänner till gårdagens överlägsna Eurovision-seger och på er nationaldag, "syttonde mai". Ha en skön söndag alla!

StuteriSolo
0

Godmorgon i landet!

Även här strålar solen från en klarblå himmelt,. På dagens schema står hästkörning, staketfixning och litet annat. Få se vad som hinns med. Nu när Peter är borta hela veckorna igen vore det praktiskt med en hel parvagn, men när det blir återstår att se.

MagganS-B
0

God Förmiddag!

# 5 Då var det precis ett år sen Hanna och Micke hämtade Jello i Bergeforsen också…..Dom fick ha bogserhjälp sista biten….:)

I dag har vi ingen blåst, lite sol, nästan lite åskluft….Stallet är mockat och klart, så nu vet jag inte vad jag skall göra……fira Norge kanske Flört "Stora" travet börjar i dag, men får nog klara sig utan mig…..Lycka till ni som startar, och lycka till Lena Martell i Montéloppet (tippad segrare) med Chico Candid!

Ha en bra söndag!