Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettallmänt
Läst 1188 ggr
CarinaA
0

Godmorgon 2009-05-14

Morrnmorrn !

Strålande solsken, vindstilla o lite kyligt  !

Säger bara: Luftrörskatarr, IGEN !!!!!!! Tredje gången igen i år……………………..! Hade nog behövt en gotländsk "dundar"-kur.

[Croneld]
0

# 0 Stackars dig, hoppas du kryar på dig snabbt.

Här är det lite vindar men soligt. Idag är det Samsångskonsert i Norrtälje, med stora skolkörer som uppträder tillsammans. Så det blir en helkväll med klassen.

Ha det gott!

annelie-huskvarna
0

Godmorgon!

Här är det mulet och grått idag Rynkar på näsan Hoppas bara att det inte börja regna… Idag är det Förskolans dag och vi ska gå iväg med alla de små barnen till vätterstranden och fika.

Ha en bra torsdag! Nu är det snart helg Glad

karisma
0

Morgon har samma väder som 1 men det är ju inte så konstigt vi bor bara en liten bit ifrån varandra. Idag är det bara som vanligt lite häst och hund

Ha det bra där ute

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Wronca
0

Godmorgon!

Här är det soligt, så jag hoppas på en fin dag. I dag ska jag troligen hämta ett hästsläp etc…

/W

karisma
0

# 4 Lycka tillGlad

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus

StuteriSolo
0

Godmorgon i landet!

Solsken, inga moln på denna sidan huset iaf. Flera plusgrader ute, det börjar grönska rejält överallt.

Idag är det butiken, och något mer hinner jag inte idag.

Nu ska jag gå och jaga upp Sara, det börjar gå trögt för henne på morgnarna!

Tittut
0

Vad alla var tidiga idag!

Här är det pappersarbete åt föreningen som gäller innan arbetet i eftermiddag.

Måste kolla om jag fått nåt föl också och mata hingstarna som inte fått komma på bete ännu, stackarna. Hoppas de kommer iväg efter helgen, det vore hög tid.

Hoppas ni får en bra dag!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus

Wronca
0

Ja hua, vaknade 04.45 och kunde inte somna om…SUCK!

PernillaJ
0

God morgon! Soligt i Leksand, 9,5 grader, ser ut att bli en fin dag. Dagens projekt är hagbygge, måste få klart en liten beteshage till tvååringen och hans kompis som ska gå här hemma i sommar (i alla fall till att börja med).

Deniz II 4745, Kråkbodarna 2009-05-13. Foto: Pernilla Jobs©

Min hårfagra Deniz fotograferad på betet igår. Jag ville peta bort pannluggen ur ögat på henne, men då fnös hon och gick…

Tittut
0

# 9 Du vet, damer och deras frisyrer. Hon kanske skulle vilja vara permanentat och blå-färgad som en amerikanska?

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus

MagganS-B
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God förmiddag!

Här blåser det isiga vindar…..fy! Men väldigt skönt i solen där det är lä. Pållarna är ute, duschen väntar! Det är apoteket som gäller i dag!

Ha det skönt!

# 9 Här är också en som är ganska ovanligt hårfager….känner du henne?

PernillaJ
0

#10 Ja, Deniz är noga med sitt barr. Hon ser fram emot sin vistelse hos Erixons Spa och Salong nästa vecka; jag har lovat henne att du ska kamma henne varje dag så hon blir fin för Linus Kyss

#11 Det där vackra huvudet med den nästan perfekt symmetriska skjutna stjärnen känner jag alltid igen. Spännande med Trofé-fölet som snart anländer!

garrilina
0

Sitter vid datorn när min klass har ett arbetspass, en del är och gör prov några sitter och läser och några jobbar, slutar efter detta. På hästfronten är det händelserikt där hemma. Therese fick stanna hemma då Kurant inte var så pigg i morse, väntar på provsvar från vet. nu så få se om de kan komma på vad det är, nyss ringde hon och berättade att Miranda hade en hovböld som spruckit, men har inte och visar ingen hälta. Man säger ju att alla ting är tre och det verkar då stämma då vet. var ute i måndags också då vår treåriga shettis har en inflamation i näsryggen-hålan och går på pencilin i 14 dagar.

Ha en bra fortsättning på dagen.