Godmorgon 09-05-13
Godmorgon i landet!
Ännu en solig dag, härligt!
Träden börjar få sina löv, i stan blommar maskrosorna och björkarna har löv! På dagens schema är butiken, och Peter har styrelsemöte ikväll, så hur vi orndar middag och annat får vi se.
Vi red lektion igår, och russen var duktiga som vanlit.
Hehe, dubbel !!!

09-05-13
06:58
Godmorgon 2009-05-13
Strålande väder idag igen !!!
Ska motionera russ idag,städa o fixa med lite papper………………….
Och läsa Gotlandsruss som kom igår(har redan läst Hjördis dagbok
)
Ha det gott !
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

God Morgon! Solsken med isande vind, gårdagens sol på morgonen växlade under dagen med regnskurar. Har landat på jobbet och fått i mig frukost, fick ta med mig den för att vi skulle hinna till dotterns buss. I bilen kommer jag på att jag glömt vår 2 åriga halvblodsinhyrning inne….. så hans räddning för att komma ut blev granntjejen som fick ta honom också när hon tog sina två. Han flyttar hem på fredag morgon så tydligen har han redan flyttat för mig när jag är lite halvvaken.
Nu väntar en lång dag på jobbet. Ha det bra!

God morgon!
Ser ut att bli en fin dag. Det ska vara uppehåll och molningt men just nu skiner solen.
Idag står det risdragande på schemat, pust. Vågar inte elda då jag personligen uppfattar marken som torr, dikerna är tomma mm så det blir till att dra ihop en hög och tända på när det börjar regna.
Sen ska jag även till frissan, det kan ju behövas.
Ha en bra dag!

Morgon här strålar solen men ingen värme ännu Idag ska jag möblera om lite bland hästarna och försöka fortsätta med hagarna, fick stiltje på det. Sedan ridhuset till kvällen med Qurry
Ha en bra onsdag
God Morgon!
Ser ut att bli en fin dag här också…..Ett litet hingstföl såg äntligen dagens ljus i gårkväll, kommer mer om honom när Malin hunnit med…..
Rengöring av fölbox väntar (tur det finns tomboxar….), sen blir det väl kaffedrickning med nyfiken Palomia!
Ha en bra dag, själv skall jag njuta av fölisen i hagen!
God morgon!
Är nu på arbetet och tittar in här, ha entrevlig dag idag!
Grattis alla som heter Linnea och Linn på namnsdagen!

# 7 Gratta Linn från mig
Och Grattis Linnea på Vätö på namsdagen
# 6 Grattis Maggan, det var väl värt att vänta på?
Här väntar vi också. Tea har tiden ute och Welinda likaså efter sin egen klocka, som går lite drygt 10 månader, sen är det bra.
Ska snart ruska liv i Elan, så ska vi åka och kola om det hänt något på morgonkvisten.
Jobbar eftermiddag nu varje dag fram till midsommar, så nu är det slut på friheten en stund, men det kan göra gott i sommarkassan.
Ha en riktigt bra onsdag!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
Morgon!
Solen lyser men de blåser kallt! Väntar på att gräset ska komma.
Ingen föl än här. Känner mig tjatig men…. Har städat av hemmet. Sedan blir de spining kl 12 i 45 min. Sedan jobb!
Ha en bra dag! O Grattis till alla ni som har fått föl!