Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikett: god-morgon
Läst 951 ggr
StuteriSolo
0

Godmorgon 09-05-12

Godmorgon i landet!

Solsken idag med, härligt! Dock är det litet isande vindar, men det kan vi leva med!

Idag är det butiken som gäller, ikväll är det ridning, och Peter ska iväg till Luleå idag också.

Sara och Ida red russen igår, och så spelade Sara på musikskolans musikcafé på kvällen.

MagganS-B
0

God Morgon!

Tydligen har vi samma väder….sol, men isiga vindar! Jag gillar det inte!

I går kväll såg det ut som Dulilla skulle föla, men det blev inget av, hon bara står och glor mot skogen…..I dag känns magen som en hård kula, får se om det blir nåt det härdygnet, nu börjar jag bli trött på springandet mitt i natten…..

Mot jobbet, och frissan!

Ha en bra dag!

karisma
0

Morgon soligt men ganska kallt ännu. Trött efter gårdagens löshoppning vet inte riktigt vart orken tagit vägen. Idag lite bortjobb sedan är det som vanligt får passapå att handla mat när man är i stan Oj glömde att det är avslutning på hundkursen ikväll Nu ska det fikas och sedan ut till djuren

Ha det

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

[Croneld]
0

God morgon! Jag vabbar, då dottern har mkt hög feber. Ska försöka rensa lite papper idag när jag ändå är hemma. Tänk vad man samlar på sig. Grejer och pinaler överallt. Loppis nästa?

Ha det bra idag!

CarinaA
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Strålande solsken o vindstilla !

Var o tränade med Bjäraryds Julius(e.Skotte) igår på Björnstorps terrängbana, enda problemet är att man glömmer bort han bara är 4årSkrattande, ser helt klart framemot hösten kvalitetsbedömning !

murkla
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Go Morgon!

Solen syser även här med de blåser lite kallt!

Ja , med dessa fölningar som inte blir av. Man går o väntar o väntar på att de ska komma igång. Min dam är som vanligt tycker att de händer igenting. Tjock är hon iallafall. Förstår att de är väl vanligt att de går över tiden.

Nä hä. Ska jobba kväll i dag med! Kanske blir fönster putsning innan jobbet!

Ha en bra dag!

Hagelberg
0

God morgon!

Idag kommer hovslagaren och skor om mina hästar. Känns alltid skönt när de är nyfina om fötterna. Hinner nog tömma en box innan hon kommer.
Nu ska jag iväg till en inbokad ryggmassage, ska bli skönt och avkopplande.

Ha en bra dag!

garrilina
0

Solsken med molnighet och även här isande vindar. Det blev mössa på i morse vid utsläpp. Har gjort mitt på jobbet för idag, så nu blir det stallet resten av dagen.

Ha en bra dag!

Tittut
0

God kväll!

Nyss hemkommen efter en heldag med möte i Brukshästorganisationernas samarbetskommitté, Brunte.

Trevligt och intressant, men nu ska det bli skönt att slå sig ner i en fåtolj och läsa "Gotlandsrusset" som kom idag.

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~