Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikett: avelshingstar
Läst 3795 ggr
[Croneld]
0

Vill du få din avelshingst presenterad 2009?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vi presenterar gärna våra medlemmars avelshingstar här på gotlandruss.ifokus. Kanske vill du också finnas med under länkar, som uppfödare, stuteri eller något annat.

Nu börjar vi med ordna en kölista på hingstpresentationer till våren, och det är meningen att vi kommer att presentera en hingst per vecka under våren och sommaren.

Du kan sätta upp dig på kö, enklast genom att skriva ett inlägg här i tråden.

Sen när det börjar närma sig, skriver du ned fakta, härstamning, meriter och gärna något personligt om din hingst och skicka till oss. En eller flera bilder som du vill ska visas i artikeln, vill vi också ha.

Skicka färdigskriven fakta och bild i storleken 350x233 till christina@croneld.eu

Du kan också få stå med under länkar, om du har ett stuteri, är uppfödare eller har en hemsida. Skicka ett meddelande till oss så ordnar vi detta!

Obs! Om din hingst har en presentation sen tidigare gäller följande: Skicka in uppdateringar så "puttar" vi upp den.

Här kan du se tidigare presentationer: Hingstguiden 2008

Välkommen!

[Croneld]
0
  1. Lego-Lasse
CarinaA
0

2. Korsnäs BrådisFlört

[Croneld]
0

# 2 Han har redan en artikelpresentation under avelshingstar, men om ägaren eller hingststationen skickar aktuell fakta så uppdaterar jag den och puttar upp den.

CarinaA
0

Okej, då fixar vi det när det blir lite mer aktuellt !!

Snoffan03
0

Exact OM han går igenom i mars förstås… Vill bara paxa plats om ifall att… Glad

//Marika & Florence

savrarpstuteri
0

Ja tack!

jag vill väldigt gärna ha med Engelbrekt igen. Jag skickar in uppdateringar till dej Glad!

dullen
0

Stuves Monopol vill vara med 2009

Cara-Mia
0

Wilnius 524 vill vara med på en presentation.

[Croneld]
0

# 8 Wilnius finns redan, så där blir det uppdateringar som gäller. Se i inledningsinlägget var du kan hitta hans presentation.

Hovgarden
0

Myre 616 vill vara med :)

Jag vill även finnas med bland länkarna

Stuteri Hovgården www.freewebs.com/hovgarden

Tackar!

/Katja

~Stuteri Hovgården~  Löthaders travhästavel

Agrotekniker vid Biologiska Yrkeshögskolan

vasiria
0

Parat och uppdatering på Allgunnens Opal G

[Croneld]
0

10 & 11 Ni ligger i kön!

# 10 Hovgården finns redan bland länkarna!Glad

[Croneld]
0

Aktuell kö:

1. Lego-Lasse
  2. "Exact"
  3. Stuves Monopol
  4. Myre
  5. Parat
  6. Satellit
Pia740
0

Dalsgårds Libero

Dalsgårds Kanon

skulle vilja ha med dom

[Croneld]
0

Aktuell kö:

1. Lego-Lasse
  2. "Exact"
  3. Stuves Monopol
  4. Myre
  5. Parat
  6. Satellit
  7. Dalsgårds Libero
  8. Dalsgårds Kanon
[Croneld]
0

Nu är det dags att börja skicka in fakta och bild till vårens hingstpresentationer. Se information i inlägget.

Välkomna!

Vikasstuteri
0

Jag vill gärna ha med Ernst Ronaldo 580, jag har skickat en uppdaterad presentation.

Denna kommentar har tagits bort.
Cara-Mia
0

Castello 628 vill vara med.

[Croneld]
0

Noterat, börja skicka in era hingspresentationer, snart kör det igång och jag tar dem i ordning från kön om ni har skickat in fakta och bild. Välkomna!

[Croneld]
0

Påminnelse om att skicka in till veckans hingst, jag har ännu inte fått in någon fakta om hingstarna. som ligger i kön. Se på en tidigare presentation hur upplägget ser ut och skicka ett worddokument.

Jag vill ha: fakta, stam, meriter, kritik, övrigt och ägare och betäckningsstation.

Mvh Christina

StuteriTrot
0

Vill gärna ha med en presentation av Junisorken 484.Glad

[Croneld]
0

Till alla i kön:
Skicka in fakta så vi kan börja med presentationerna! Tänkte börja nu i februari, men har inte fått in något till de nya presentationerna än, så jag väntar vidare.

Snoffan03
0

Tänkte väl inte utmana ödet med att presentera Exact än då han inte har gått igenom nålsögat ännu… Så du får väl flytta ner honom i kön lite kanske. Han visas 1 mars så efter det så förhoppningsvis…

//M

[Croneld]
0

Jag tar en per vecka, när det väl kommer igång. I så fall får väl Exact hoppa in om/när han blir klar!Flört

Hovgarden
0

Har pmat dig nu :)

/Katja

~Stuteri Hovgården~  Löthaders travhästavel

Agrotekniker vid Biologiska Yrkeshögskolan

[Croneld]
0

Nästa vecka startar veckans hingst igen!

[Croneld]
0

Nu är vi gång, varje vecka presenteras en ny hingst.
Samt en hingst (uppdaterad) som presenterades förra året kommer som en favorit i repris.

Så skicka in era bidrag! Flera på kö, men om inte bidragen kommit in i tid så tar jag de som kommer.

[Croneld]
0

Skicka in så fort som möjligt. När jag inte har fått in något tar jag vad jag har och då kan någon "smita" före i kön.

Jag vill gärna ha ett par dagar på mig, så jden ligger klar söndag kväll.

Jag har inte fått in någon ny till nästa vecka, så då tar jag en som inte står i kön, men ändå skickat in.

Mvh Christina

MagganS-B
0

Var Brådis med? Han stod ju samtidigt som nån annan…..eller?

Maggan

[Croneld]
0

Ja, han fick en "favorit i repris" förra veckan, som ligger som liten huvudnyhet. Precis som Norrvedas Guld gör nu. De ligger 4 dgr.

Mvh Christina

MagganS-B
0

Ok…..jag förstår!

Maggan

[Croneld]
0

Nu är det slut på material. Skicka in fakta och bild om du vill få din hingst presenterad, läs i inlägget ovan.

Gäller även favorit i repris, uppdatera din hingst.Glad

Varmt välkomna!