Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 593 ggr
karisma
0

God morgon 2009-05-10

Morgon tlll fint väder lite kallt efter regnet och blåsten. Idag är det söndag och vilodag igentligen fast det är nog bortglömt.  Jag börjar dagen med hundkurs (nosarbete) sedan några timmar borta jobb hästarna får vänta till kvällen om ork finns kvar att göra något då Annars kan de ju vila sig i form

Ha det bra

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

[Croneld]
0

God morgon!
Vi ska köpa nya åror till roddbåten idag, sen hoppas jag de andra vill ut och fiska. Själv vill jag rida en sväng, det är så härligt i skogen innan alla knott invaderar oss.

Ha en bra söndag alla!

annelie-huskvarna
0

Godmorgon Glad

Idag är det 3-årstest i Ölmstad och jag funderar på att åka dit och kolla lite. Känner att jag egentligen inte har tid, ska ju hinna rida, plugga och träna innan Tre Kronor spelar sin bronsmatch kl 16. Men men vi får väl se, ingenting är ju omöjligt… Nu blir det kaffe och en morgonpromendad :)

Ha en skön söndag!

[Tjiwi]
0

Godmorgon

Idag ska vi ut till Ekenäs och fortsätta med förberedelserna inför körtävlingen vi har. Ser ut som det blir regn, tyvärr så det är bara att klä sig efter det då……..fick sms i morse från Desireé att Willa fått ett brunt stoföl, jättekul. Nu har Njord två små flickor…….

StuteriSolo
0

Godmorgon i landet! Här är halvmulet, och det regnar litet, temperaturen är väl runt 4-5 grader. Litet sol och värme skulle inte sitta helt fel! I em är det westernträning, och före det hade jag en plan på att kolla sommarhagens staket. Få se hur mycket det regnar….

murkla
0

Go morgon!

Här e de ja, blandat väder, Solen tittar fram sedan så är mycke moln o ser ut som de kommer regn sedan!

Ge hästarna frukost o inget föl. Vore bra om de kom innan nästa helg för då jobbar jag nätter!..

Idag vet jag inte vad jag ska göra! Ta de lungt!

HA en bra dag!

PernillaJ
0

God morgon! Solsken och kyligt idag, det ska komma en hel del regn under eftermiddagen. Jag ska åka till Romme på ponnytrav om ett tag, det blir tredje dagen i rad med trav för mig, och sedan är det trav på Romme på onsdag kväll igen: tätt mellan givarna.

VeronicaP
0

God morgon . Vaknade med huvudvärk och håller som bäst på att kurera mig från den nu , kaffe och´värktablett så försvinner den hoppas jag i allafall. Minst sonen tränar fotboll nu och jag tänkte försöka ta mig dit och kolla en stund i allafall, de är ju så söta de där små när de tränar.

Idag har jag tänkt försöka hinna med att tömköra Hälge och få på vagnen idag , få se hur det går och om tiden räcker tll.

Vi har även börjat betäcka vårat 3 års sto *wilma* hon betäcks med Dalsgårds Kanon .