God Morgon 090506
Regnet hänger i luften, inget föl, bara alla andra som får…..Skall jobba! Är ingen annan vaken?????
Ha en bra dag!

God morgon!
Känner att en förkylning är på väg….Det regnar ute, funderar på om jag ska elda ris i vinterhagen, finns så mkt att jag inte riktigt vet var jag ska börja….
Ha en bra dag!
Solen skiner här, men det är fuktigt och kallt i luften.
MÅste snart väcka barnet som ska till dagis. Själv ska jag jobba en stund på rum och frukoststället.
Titut och Livis har stått inne inatt och torkat upp, så de måste också släppas ut innan jag åker och jobbar. Det var ett så kraftigt regn i går kväll att jag inte ville ha dem ute.
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

Solen lyser genom ett dis och det luktar ljuvvligt efter regnet. Ska på möte med ridsportsfördundet nu på förmiddagen sedan blir det som vanligt lite hagar och hästar
Ha det där ute
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
Go Morgon!
Solen lyser . De har tydligen varit lite kallt i morse, frost på rutan.
Sitter på jobbet o väntar på att få raport från stallet men de har nog inte kommit något föl än. Tror på helgen. Annars är de bara bra här!
Ha en bra dag!

Godmorgon i landet! Mulet och regn, flera plusgrader ute, snöslask i fjällen. Snön är efter nattens regn nästan helt väck, för en vecka sedan var det fortfarande en halvmeter snö i lösdrfitshagen, och nu är det helt borta. Naturen är fantastisk.
Jag fick inte rida igår som jag trodde, utan Sara red Mysli och körde före det Primula. Yazzå stod vid grinden och kände sig förbigången när vi for iväg till rdiningen. Idag ska Peter och Sara köra på em, och jag ska vara i butiken.

God morgon här öser regnet ner , jag vill inte gå utanför dörren så mycket regnar det :-) . Här har det ju varit så att det har regnat på natten och förmiddagen och sen blivit bra väder så vi får väl vänta och se om det blir så idag med.
Själv blir min förkylning bara värre och inte bättre hm men det är bara att bita ihop och se glad ut och gå och jobba.
Var uppe och kollade hingstarna på sitt bete och det var bara super bra med dem , hur nöjda som helst och de kan ju stå och kolla in stortravarna i mellan åt och ibland ser de ju även Commando Crown ;-).

God morgon! Solig men kylig morgon i Leksand, det ser ut att bli en fin dag. De norska profeterna utlovar 0,3 mm regn innan kvällen.
I kväll är det löshoppning med tvååringen, det ska bli skoj. Innan dess ska jag försöka få tag i några färska bollar från någon av ettåringarna, tänkte posta träckprov för parasitanalys inför avmaskning.

Go morgon! Här regnar det för fullt
Jobbet snart och efter de ska jag sätta lite staket till de dräktiga stona som behöver lite mer gräs.
Ha en bra dag!

God dag =)
Ledig på förmiddagen idag men utan bil så jag sitter bara hemma och glor.. Ska in på personalmöte lite senare… Hästen får vila idag efter gårdagens hoppträning! Hon är såå duktig och som mål har vi att hoppa en lite Clear Round på Telhammars hopptävling! Hoppas det blir många anmälda =) Som tur är har vi några veckor till på oss att träna =) Ha en bra dag!!
//Mickan
Skrev jag aldrig god morgon, nej det verkar inte som det. Fast jag känner igen alla inägg, så jag måste ha läst i alla fall.
Jag har mockat hingsthagen nu på kvällskvisten, ett par rejäla lass skit som de placerat så fint i två högar. De är så keliga och vill gärna var med och "hjälpa" till. Nu ska jag ta och värma vetekudden och lägga om nacken, för jag är stel och måste kurera mig.
För på fredag ska jag rida en dagstur på islandshäst på Rinsö, då måste jag var i form.
God kväll!

#7 Ser ut som ni kommer åka bekvämt framöver.
#12 tror det blir jättebra!!
………köra Tjibus, greja med lastbilen, fixa i sadelkammaren, måla skyltar till vår körtävlingen……ja, det är bara att välja.