Revel General 106 & Toker 503
Är det någon Revel General som vett om den russhingsten, vad han gjorde tex trav eller utställning eller någon av hans avkommer?
Toker 503 är det nån som vet vad han har för ponnytrav rekord är ?

Eller om Revel General 106 var gotlandsruss hingst eller han var en Welsh hingst
Revel General var en welsh….han korsades in för att hejda inaveln på russen på 1950-talet. Han startade aldrig på travet, men finns i en del bra hästar bl.a. Bond…..
Om du kollar på www.ponnitravet.no och slår in Toker på "sök ponni" så får du svaret!

Då jag har ett sto efter Toker är jag lite nyfiken så jag gick in och kollade men den Toker som kommer upp när jag söker är fel Toker. Toker 503 kanske inte har startat? Eller gör jag nåt fel när jag söker…?
Är jag knäpp eller????? Jag har precis missat att det finns två Toker! En som travar ner mot 2.00 i Norge och sen Toker 503! Ber om ursäkt…..

Toker i Norge är Bodens gamla travskoleponny som flyttat dit, han är valack så där blir inga föl 

Revel General verkade väl bara i aveln två år, sedan dog han av något, det står nog i stamboken om man ids titta efter. 
Det var i mitten på femtiotalet, och då var ponnytravet ännu i sin linda på fastlandet, och på gotland kördes russtrav, så då hade han inte fått starta.
# 5 Borde jag väl veta som hjälpte dom att köpa in russ…..bl.a. Toker, som sades ha hjärtfel när han kom dit!
# 6 Tror faktiskt att Revel General fick fång…..
# 7 Jo, det stämmer att det är vår "gamla" Toker som tävlar i Norge. Ja och nått hjärtfel tror jag heller inte han haft, även om det påstods det… Men det är jätteroligt att han varit så duktig OCH omtyckt