Nu är han här!
Igår kom då äntligen Castello hem. Han släpptes ut i hagen och sprang och gnäggade lite till dom andra stona och hingstarna, men snart lade sig lugnet. Mycket spring har han i bena men är lugn. Nu ska vi lära känna varandra och se vad han är för individ egentligen. Blickar mot framtid.
En bra kommentar från stallägaren: Tänk att vi har två fina godkända hingstar på gården! Stämmer bra är en härlig känsla.
Lite bilder från första dagen kommer att läggas upp.
Hoppas det går bra för er!!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

Lycka till med honom! Han ser väldigt trevlig ut.
Han ser jättesnygg ut!!
Lycka till med Castello. Han är verkligen värd ett sånt här liv istället för det han hade för några år sedan. Jättemysig individ.
Lycka till med honom :D
Alexandra Wisén
AlexandraWisen@hotmail.com
Tack tilll alla lyckönskningar. Kan säga att jag blir bara mer och mer nöjd med honom. Idag släppte jag in tvåårshingsten Waldemar till honom och allt går bra. Nu har Castello fått lite mer aptit än när han gick själv.

Lycka till!!
//Mickan

Å, vad kul! Ser fram emot att träffa honom snart…
Han är jättesnygg, älskar verkligen svarta hästar 

Hej Dessan ;-)!
Jag smiter in lite här med och grattar till nyförvärvet!! Han ser underbar ut! Blir nästan lite sugen på att skaffa häst…
Ville bara flika in att förra veckan kom det vackra stoet Ada till honom. Han är så himla snäll och rar mot sin fru. Jag blev så lycklig när jag såg honom uppvakta henne och sedan betäcka. Han är så himla snäll mot sin fru. Är så stolt över honom.