God morgon 2009-04-27
Morgon till en ny vecka och härligt vårväder. Vi får hoppas på trevliga nyheter här på sajten under veckan. Annars bara måndag och tandläkar besök
Ha det där ute
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

Godmorgon 
Sitter och väntar på kaffet som håller på att rinna ner… sen blir det en morgonpromenad innan det bär av till stallet. Idag ska jag åka iväg med Casper och träna för Christina Drangel och det ska bli jätteskoj :) Har aldrig tränat med honom för henne innan, så det blir spännande å se vad hon säger och vad vi får att öva på till nästa gång. Sen ikväller är det fotbollsträning som hägrar :)
Hoppas ni alla får en bra start på en ny vecka!
God morgon! Riktigt härligt är det nu att gå ut på morgonen och fodra hö, det råder ett så härligt lugn ute.
Ikväll ska jag iväg och lyssna på en liten sångkonsert, dottern i huset ska uppträda. Ska bli roligt!
Ha en bra dag.
(Ni som väntar på veckans hingst, får vänta till ikväll.)

Godmorgon i landet! Här kvittrar alla fåglar och solen försöker tränga sig fram mellan molnen. Under natten har mer snö försvunnit, men jag tror inte det är snöfritt till 1:a maj. Våre beteshage vid sjön börjar däremot komma fram, så om vi har riktig tur kanske vi kan släppa hästarna där om ett par veckor.Gräset börjar ju växa så fort snön är borta, det är gänska skoj, för det kan ligga kvar snö, och strax bredvid så blommar maksrosor…
Idag är det butiken som gäller, ikväll irider vi istället för imorgon då vi har westernkurs.

God morgon!
Här skiner solen och det ska nog bli fint väder även denna vecka. Måndagar är roliga för då är det travskola för Sara. Alltid så kul att hämta henne för hon har så mkt att berätta och har verkligen haft kul!
Nu måste jag ordna frukost så ha en bra dag!
God morgon alla glada!
Lite disigt är det så här dags ännu, men solen börjar snart värma antar jag, vi är lovade minst + 20 i dag! I går fick (!) vi nytt balkonggolv, så nu kan man våga sig ut och dricka morgonkaffet där…..skönt! I dag åker skithögen, och släpet får nya däck, skall besiktigas på torsdag. En rabatt kvar att rensa! Nu skall jag göra månadens favvosysselsättning, betala räkningar!
Ha en jättefin måndag!
Morrn !
Tillbaka i verklighetetn efter att tillbringat helgen på crossbanan med att sälja korv och annat. Pontus körde sin första riktiga tävling i går och var jätteduktig. Klart det fanns andra som var duktigare, men han kämpade på i sin fart och var till slut 3:a i B-finalen.
Mamma var så där stolt som bara mammor kan vara, förstås!
Idag ska jag lämna deklarationen och åka och städa och bädda lite hos min grannbonde som har "Bo På Lantgård".
Elin har ridskola i kväll, så det blir nog full styrning hela dagen känns det som.
Ha en bra måndag alla!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
Måndag,måndag,måndag………………….
Massor att göra HELA veckan, avskyr o vakna upp med stress i magen, men sånt är livet !
Lite molningt men ca 14+ , gräset växer så det knakar
!
Ha det gott !
Godmorgon! Hann me ett snabbt besök här. Ska gå till bussen och åka till universitetet. Soligt och varmt väder, kortbyxor och sandaler blir det idag.

MOrrn morrn.
Nu är det måndag igen efter en stressig helg så det känns nästan skönta med en lugn jobbe dag *S*
Igår tävlade ju Amanda med Mary för första gången och det gick jättebra vi är så nöjda så hon kom 3:a med tiden 2.31,8 och det är vi hur nöjda som helst med då målet var att hon skulle ta sig runt utan några problem :-) och det gjorde hon Amanda körde henne så förståndigt så, inget jagande utan lugnt och fint och låta hästen hitta sitt egna tempo utan att bli stressad.
Idag hoppas jag att vi hinner tömköra Hälge igen och sätta på vagnen idag.
Här är det sömningt idag efter en UNDERBAR helg på underbara Gotland!! Allt har funkar jättebra och hästen skötte sig som han skulle. Idag ska allt packas upp…….det tråkiga med att vara iväg men det är bara att hugga i så är det snart gjort! Sedan jobb igen då……tur att det är fyra dagar denna vecka…skönt!

God förmiddag! Solen börjar så smått titta fram. Var första gången på 12 veckor som Therese skulle med bussen till sin skola och vi fixade det. Nu väntar de sista veckorna för henne innan stundenten. Har averkat ett pass på jobbet och ska nu äta lunch sedan blir det två klasser till.
Ha det bra!
Här har solen varit frame o de är gansk så vartm ute. Har jóbbat.
Idag har lönen inkomit trodde jag men tydligen inte, Företaget som kommunen anlitar har krångel så de fanns ingen pengar på kontot!.. Kul. nä… Men hoppas de finns i morgon,.. Annars är de bara bra här!
Ha e en bra dag!

Idag har man varit i skolan, sen följde en kompis med hem och åkte för ungefär en timme sen.
Idag blev det inget stall heller för man skulle vara barnvakt :/
Nu blir det nog bara att slappa framför TVN ikväll.
Även att mysa med gerbilerna och låta dom springa runt på sängen & busa :)
Pelle Russ har fått en dotter till i dag. Misstänker att den inblandade tvåbeningen kommer att höra av sig när hon har tillgång till en dator!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus