Stuteri Glorias hemsida
Äntligen,äntligen är den klar! Stuteri Gloria har fått en egen hemsida. Välkomna att titta in och läsa om oss och hästarna på www.stuterigloria.se
Mvh Julia

Vilken fin bild på dig och Patron.
Fin sida, jag har lagt till den under länkar här på sajten.
Jättefin sida, Grattis!

Jättefin hemsida du har! Kul att läsa om dig och dina hästar.

Grattis till den trevliga hemsidan
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
Jättefin sida! Visst är det kul med hemsidor? Man måste sätta sig ner och fundera på vad man håller på med, och sätta ord på det. Rätt nyttigt också, tror jag.
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
Jättefin sida! Kul o titta in hos dig! Ha det gott.

Jättefin! Många lyckönskningar från fam. Kviegård.

Jättefin hemsida! Linan är duktig på hemsidor!! Men det behövs fina bilder också 
Äntligen! Har väntat på den. Ska in och titta direkt.

Tack för alla posivitiva komentarer. En viktig sak måste jag dock tillägga. Det finns sju stycken bilder på hemsidan som tagits av Liselotte Erixon. Där har hennes copyrigttext inte kommit med. Bilderna är på Patron (huvud och uppställningsbild), Lucia, Wintra, Blixtra, Erna och första bilden på Halla. Jag är väldigt glad över dessa fina bilder och texten kommer att skrivas ut så snart det går.

Som en del säkert har märkt har det varit långt mellan uppdateringarna på sistone. Detta för att jag inte själv har haft tillgång till sidan och inte kunnat uppdatera. Men nu är det i alla fall gjort och jag har lärt mig hur man gör (ungefär..) så nu kommer ni kunna läsa mer dagsfärska nyheter hos oss. / Julia
Äntligen!!!!!
Kul, ska kolla in och se hur det går med pappa Patron….vi skulle gärna försöka och hinna komma och titta på honom på fredag om du är hemma då…??

Jag är ledig på fredag. Slå bara en pling innan så att jag inte är hemma hos mig just när ni kommer förbi.
OK, Pm mig ditt nummer är du snäll om du inte vill skriva ut det här.
Tackar!!

Riktigt fin hemsida!
Jättefin! :)
Jättefin hemsida. Patron är så fin, dotterna Fanni hälsar.
Nu får vi hålla kollen vad som händer hos er.
Visst är det kul när man kan göra lite på hemsidan själv?
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus

Ja, det känns som att det är mycket på gång just nu och extra roligt om man kan uppdatera löpande. Jag har ju själv stor behållning av att följa ett flertal hemsidor. Året som gått har jag ju varit tvungen att skicka mitt matrial och sedan vänta på att Thiffanny skulle ha tid att lägga in det. Än finns det mycket jag vill förändra och snygga till men det får tas i små portioner. Hoppas kunna uppdatera snart igen och då med en fölunge…..
(otålig).