Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikett: god-morgon
Läst 867 ggr
karisma
0

God morgon 2009-04-11

Morgon där ute till strålande påskväder vad mer kan man begära. Det är till att passa hundarna när de går ut så att de håller truten för nu är grannarna här.

Är det ingen som fått en fölunge i påskägget? Börjar undra vart alla fölningar tagit vägen

Ha det bra på påskafton

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

nemesis
0

God Morgon!

här är det soligt och fint och nu väntar en 10 timmars lång arbetsdag för mig…

Glad Påsk

[Croneld]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

I mitt påskägg låg det bara godis! Så här ska det fortsättas med trädgårdsarbete. Glad Påsk!

Foto: (c) www.fotoakuten.se

PernillaJ
0

Solig och vacker morgon även i Leksand, +2,8 grader men det lär stiga.

Hoppas alla får en fin påskafton!

Tittut
0

Det solar till max här, så jag får nog göra som Croneld, ta tag i trädgårdsarbetet innan det blir grillning i Pitan, med skattjakt till alla barn. Påskharen ryktas ha varit på plats.

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

MagganS-B
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God Morgon!

En fantastisk morgon även här…..man tror inte att det är sant, bara 2,5 vecka sen det var full snöstorm!

Arbetet i mina vilda men vackra rabatter får vänta lite, måste kunna se vilket som är ogräs och vilket som är blommor först…..räfsat nödtorftigt har jag gjort, och kört ut massor med skräp på gödselstacken!

I dag blir det påskmiddag med goda vänner, ägg, sill och jansson….gott gott!

Ha en under bar dag!

# 0 Hade gärna haft en liten fölis i ägget, men det syntes ingen nu på morgonen i alla fall…..

[Tjiwi]
0

Strålande sol här oxå!! Innan jag går ut i solen så måste jag dra ett varv med snabeldraken, förstår inte hur det kan komma in så mycket skräp……? Förvånad

Ska ta en lååång tur med Njord sedan i det vackra vädret och massor av annat pyssel, sedan är det fortfarande ett passande av napplamm, beställde en lammbar och den kom dagen efter-jättebra-de hade glömt skicka med nappar och ventiler…….Obestämd

VeronicaP
0

God morgon här är också strålande sol och fint väder.

I dag ska vi in på banan och Amanda ska köra provlopp med Mary idag , vi ska testa att ha Murphy på henne då hon drar lite utåt och se vad hon gillar det och funkar allt så ska hon förhoppningsvis kvala nästa helg.

Sen om jag hinner idag ska jag fixa med hagarna här hemma så de är färdiga , byta lite stolpar och sådant.

murkla
0

Solen skiner o fåglarna kvittrar i Malung.

Helt underbar Vilek dag de kommer att bli! Ska åka hem till mammsen o hennes vänner för att äta påsklunch.  Sedan ska man bara njuta av solen! O gå en runda runt hagen för att kolla stolaprna!

Ha en bra dag i solen alla!

CarinaA
0

Solen skiner i Skåne oxå !

En runda till russinen, sen bär det iväg till svärmor !

Ha en bra dag allihopa !!

StuteriSolo
0

God middag!

Här i norrbotten har vi dimma, men gårdgens snöfall ser ut att ha dragit vidare. Nollgradigt och grått, var är den berömda solen?

Jobb i butiken till två, och på em ska vi sedan fira Peters bror och svägerska som fyller 50 och 40, så det blir 90-års kalas

Mandah
0

Här är det jätte fint väder, solen skiner och inte ett moln på himlen. :)
Jag ska snart ut och köra Pygge, sen ska jag rida Tino också. :)
Tänkte rida ut på en lååång skogsrunda, härligt i detta fin fina väder. ^^,

Glad Påsk på er alla! :)

[Croneld]
0

Idag har Dorina och Toffan fått sig en liten tur i skogen med små ryttare på ryggen. De var (och jag) så glada att bli borstade, ompysslade både före och efter skrittpasset och rullade sig ordentligt i hagen efteråt.

Arrak har också fått sig en ordentlig borstning, men jag tycker att vinterpälsen aldrig försvinner, hur mycket man än borstar.

garrilina
0

Här kom solen fram först vid ettiden. Har varit och ätit påskmiddag hos mina föräldrar, blev alldeles för mycket. Stoppade i mig några godis framför tv:n nu så nu mår jag illa…..

Ett lamm även idag.

Ha en bra fortsättning av påsken.