Östmans bilder
Hejsan!
Istället för att skriva i den träningsdagbok jag en gång startade så lägger jag upp bilder på Östman någon gång då och då när det hänt något speciellt, eller när jag bara är så stolt att jag vill visa upp honom… 
Första bilden:
Östman drar två slädar, mycket lättare än en rockard denna tid. Han är sååå duktig!

Han har en jättefin uppsyn tycker jag!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
Han var verkligen jätte fin! :D
Jättefin är han, grattis, ni har gjort ett bra jobb!

Åh vad fina ni är! Det riktigt lyser om Östman hur roligt han tycker det är. Vad bra att ni har loksele och kälke till honom, det är en så bra omväxling och träning till travet. Jättefin bild!

Han är så fin!

gryymt fin häst !!
Han är jätte fin:)

Han är jätte fin! Du har ju himla fin mössa oxå…. jag har en lika dan
.

Har du någon bild på Östman som du kan tänka dig att bidra med till Nordmans hemsida?

# 15 Hurdan bild vill du ha? Helbild eller huvud?
#16 Gärna helbild, när han körs eller är uppställd.
mejla till rebeccajansson-akerblom89@hotmail.com
har föresten försökt att komma in på eran hemsida med det går ej?
Rebecca; vad har Nordman för hemsidaadress? Jag har ju en avkomma till honom i stallet -Ramm.
# 19 det fattas ett "s"……www.freewebs.com/gardsby
#20 tack maggan var för snabb med tangenterna
# 21 
Hej Jossan!
Tack för alla de jättefina bilderna och videon med Östman och vattenhinken!
Jag SAKNAR honom jättemycket, men gråter krokodiltårar av glädje då jag får se så fina bilder och video av "min häst"
TACK OCH LYCKA TILL! ! !
Mvh Östmans uppfödare Erika Johansson på Gotland.
Fina bilder…

#23 Tack så mycket själv! Jag är väldigt glad att du gjorde en Östman åt oss. ^^
#24 Tack så mycket!
#25 Naaw, gänget från Stuteri Q.
Måste säga att Blixt är fruktansvärt lik mamma sin i huvudet! Sicka sötnosar, vackra färger har du på dem också.

#26 Precis vad jag tänkte när jag såg bilden! Imma-huvud, fast lite mer maskulint då

Vilken mysig liten russkille!
~Jag tror på ödet~

Wow, vilket fint steg han har, och vilken glad uppsyn!

#31 Ja, jag tycker det jag med. :)
#34 Jag vågar inte säga något datum ännu. Vill inte kasta in honom på banan ännu, han måste känna sig ännu lite säkrare med omgivning och så på banan innan vi testar kvala honom.