God Morgon 090406
Va? Ingen vaken ännu? Knappt jag heller…..skall bara duscha, sen är det att kasta sig i bilen och till jobbet!
Ha en bra dag, här blåser det!

Godmorgon Jodå här är vi vakna hästarna fodrade osv..
Idag blir de en massa flytt och köpa fler staket knoppar till eltråden,Sen blir de städning och lite pyssel med hästarna.
De börjar närma sig för Martisse nu hon har fyllt juvret och börjar slappa till i rumpan,så snart kommer de första fölet :)
Ha en bra dag alla.

Godmorgon i landet!
Här är det återigen mulet, har inte kollat hur varmt det är men jag gissar på några minus, det var det när jag kom hem igår kväll iaf.
Vi var ute och körde med tre av hästarna igår i solskenet, jättehärligt väder och solen värmer. Vägarna börjar delvis komma fram ur isen och snön, så nu är min nyputsade sele både lerig OCH hårig.
Idag blir det butiken, och frän 18.00-21.00 är det westernkurs, så kvällen är fulltecknad.
God morgon! Jo jag är vaken sedan 5.30, nu ska jag hoppa in och vaska av mig innan vi åker till jobbet/skolan. Ska försöka gå lite tidigare, så jag kan komma hem och fortsätta kratta i trädgården. Soligt och fint nu på morgonen är det här i Roslagen.
Ha det bra!

Morgon ute är det riktigt fint vårväder och massa fågelkvitter. Själv ska jag gå rond två mot min skånska förkyllning som utveklat sig till lunginflamation Så dagarna blir som de blir
Ha det bra där ute
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
# 4 Stackare! Vad skulle vi i Skåne och göra? Fast det var ju faktikst trevligt, innan du blev sjuk ialla fall.
Här är jag uppe för tredje gången. Morris har fått för sig att han skulle ut en gång i timmen sedan 5 i morse, men nu är jag påklädd och uppe och ska snart åka och storhandla, blä!
Ha en bra måndag!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
Solen försöker allt titta fram här nu, hoppas det blir bättre än igår……när jag kom ut i morse så var mina nyplanterade penseer i urnorna på altan uppdragna och ätna på…….jädrans hjortar!
Stackars Malin…..tänker på dig!!

#4 Det var mycket trevligt och många glada skratt i bilen "Ska köpa mig lite bruncreme tror jag"
# 5 Tack det är tufft just nu men det kan ju inte bli sämmre
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
Ingen sol men ljust är de iallafall. I dag var man seg.
Men har hunnit med att dusch, hästarna o sedan jobbet!
Idag ska jag på massag så skönt! Sedan blir de lungt!
Ha de gott! o en bra dag!