Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 742 ggr
StuteriSolo
0

Godmorgon 09-04-02

Godmorgon i landet!

Inget solsken idag inte, de har lovat mer snö, vi har någon minus ute och fåglarna tjirpar utanför fönstret.

Sara var ut med Yazzå igår, och idag får vi se vad som hinns med.

Butiken för mig, snökörning för Peter(gäller ju att hinna köra bort snön innan den tinar) och skola för de små barnen (hihi)

Jag tänkte försöka påskpynta litet i butiken idag.

[Croneld]
0

God morgon! Hann inte titta inhemma så säger ett litet hej nu på jobbet! Ha det bra

Mixie
0

God morgon, försov mig i morse så morgenen har startat med massa stress.. Värsta möjliga på mornar när jag normalt sett inte är speciellt trevlig ändå… :( Betalade in mina licenser igår så det blir till att köra lopp i år igen, fast planeringen var annorlunda!! Hoppas på lika fint väder idag som tidigare i veckan och önskar er andra detsamma! =)

//Mickan

C-Ainerud
0

Godmorgon alla, ska åka till Umeå idag, vill se lite snö Tungan ute nä nu börjar t.o.m jag tröttna på snö, vill ha vår!

#2 men mickan inte har väl du dåligt morgonhumör Flört Vad roligt att få se dig på banan iår! När blir debuten?

Mixie
0

#3 Vad ska du göra i umeå?? =)
Jag har ett strålande morgonhumör, när jag själv känner för det ;)
Debuten blir så fort som möjligt :P Ska få hem hästen först bara =P Men ska väl kanske försöka ta en tripp förbi er och hälsa på innan hon kommer hem, när man fortfarande har tid! =)

//Mickan

CarinaA
0

Morrn !

Säger bara: strålande solsken,vindstilla o RUSSIN, kan det bli bättreSkrattande !!

Ha det gott !

[Tjiwi]
0

Morron, här skiner solen idag med-än så länge…det är mörkt bortåt…..väntar besök av min vän Maria från Mantorp, hon var med förra måndagen då veterinären kom och drog ut fyra lamm så hon vill hälsa på "sina" barn!! Det har ju kommit några till sedan dess. 24 lamm hitills!! Nu ska jag gå ett varv med snabeldraken innan hon kommer…ha en bra dag!

C-Ainerud
0

#4 syster bor där. Det går bra att ta med hästen när du hälsar på Skrattande

garrilina
0

God förmiddag! Stress var det även hos oss, kom inte ur sängen när jag skulle och då blir det lite stressigt. Har klarat av ett pass på jobbet och har tre kvar framför mig och avslutar med några utvecklingssamtal innan det bär hemåt. Idag tog dottern nyckeln i sin väska då jag låste ut henne igår, la nyckeln i bilen istället för att hänga upp den på "sitt" ställe. Hon hade skjuts hem en timme innan jag slutade men kom inte in. Förvånad

Ha en bra dag!

Mixie
0

#7 Haha då måste jag ju våga köra transport :p Njee i första hand får hon stanna hemma =D

//Mickan

MagganS-B
0

God Förmiddag!

Här skiner solen från en nästan klar himmel, det blåser lite mer än i går, men är ändå fint! Lät hästarna stå inne och mumsa hö, skall strax gå ut för lite "häst- och hundvård". Alla fäller rent bedrövligt! För att inte tala om leriga hundtassar med långa naglar…..så nu är det dags!

Ha en fin dag!

Chirak-96
0

God morgon. Fortfarande hemma med sjukt barn. Hinner med en massa tvätt då, ska snart hänga ut lite lakan.

I går när dottern red så ville hon prova ett litet hinder. Det tyckte inte shettisen var någon bra idé så han kastade sig åt sidan och dottern damp i backen. Nästa försök kom de iaf över men sen stannade han och körde ner huvet så hon gled av över halsen på honom. Ingen bra start för henne men sista vurpan så skrattade hon medans hon gled av. Hon får nog växa i russet istället så går det nog bättre Flört. Gissa om hennes pappa trode hon april skämtade när hon kom in och sa att hon ramlat av två gånger!!!

Idag ska hon rida ut istället, det gillar shettisen!

Ha det gott!

murkla
0

Halloj!

I dag lyser soln här som igår. Skönt med solen. Borde ha sovit  nu men var inge trött när jag slutade jobbet i morse vid 7 tiden. men de kommer väl nu. Sedan i dag blir de rykta bort lite mer päls av pollen.

Ha de bra alla. Äntligen så är våren på gång!

Katitzi
0

Hejsan !

Knappt några moln på himlen och solen lyser underbart :D
# 0 MER SNÖ :O

Har varit ledig från skolan idag eftersom jag skulle på sån där intervju om sommarjobb men så ringde hon jag skulle till att hon inet kunde idag så ska snart cykla iväg till stallet och köra Rezit istället i det sköna vädret :D

Luktar fortfarande klor sedan simningen igår :S x')

Alexandra Wisén
AlexandraWisen@hotmail.com

StuteriSolo
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja, vintern blir ju litet sur när snön krymper ihop, och måste snöa på litet mer Skrattande Se hur det ser ut hos oss, vi har ett staket med tre polarband, ca. 160 cm till översta tråden…