Godmorgon 09-04-01
Godmorgon i landet! Här är strålande solsken idag, och temperaturen ligger runt nollan, så idag lär det tina fram på dagen. Fast det har kommit någon cm snö under natten, för att kompensera det som rann bort igår kanske?
Ridningen blev inställd igår, och jag var iväg och var datasupport åt en kompis, så inte hann vi ut med nägra hästar ändå.
Ska strax växka Sara, SImon får sova litet längre, hans bil är paj och han får åka med mig till stan.

Godmorgon!
Äntligen hemma från nattpasset på jobbet. Lite frukost och sen blir det sängen. Hästarna har fått påfyllt med hösilage så de har under dagen då jag sover. Det ser ut att bli fint idag, jag hoppas ha krafter i eftermiddag så jag orkar köra lite ved eller granris med Q L Gaist.
God morgon!
Jag är strax på väg till dagens arbete, jag tycker det är så härlig nu på morgonen när solen lyser och man riktigt känner att våren är här. Solcellen tickar för fullt som jag kopplat till bilbatteriet/elstängslet. Ska försöka röja till ris när jag kommer hem och mocka i vindskyddet.
Ha en bra dag!
Vilket vårväder vi har i dag! Det är jättefin ute, förutom att det som vanligt blåser lite…..Jobbet väntar i dag!
Ha en riktigt fin dag alla, och låt er inte luras…..
Grått o trist, det har regnat lite inatt. Lite russinvård o sen iväg på jobbet !
Ha det gott !

God morgon
I natt har Bajazzo kommit lös och kalasat på en säck kraftfoder, suck. Som det ser ut nu är han pigg och äter hö. Han verkar ganska pigg och jag hoppas han slipper kolik, han står under uppsikt idag.
Annars lyser fölen med sin frånvaro, Jenka har gått hela sin fölvecka idag men det kommer nog ett föl vad det lider.
Ha en bra dag!
Strålande sol och blå himmel! Kommer våren nu?? Vi ska öppna idag så fåren kan gå ut på promenad i solen-gissa om de kommer att bli glada!! Hoppas att hinna med en tur med Njord, ska även besiktiga släpet innan jobbet så det behöver få sig en dusch…..vi bor på grusväg…hmmm!!
Här lyser solen och de är plusgrader ute!
Fick lite sov morgon i dag iallafall. Ska väl sova mera som man ska jobba natt i dag så. Idag ska jag gå på spining kl 12. Sedan blir de pollen för hela slanten. Kanske ska ta henne med på en promenad om de inte är för halt för henne som hon är barfota.
De är så spännade nu när vi är inne i föltider och att läsa om alla ny föl.. Ha en bra dag!
idag blev det en varm dag vi satt ute typ hela dagen i skolan och bara njöt av solen ;)
efter skolan blev det att cykla med therese till maxi och köpa frukt och gissa vad då blir man stoppad av polisen med xD
Tränade på kvällen med och det gick faktiskt riktigt bra :D
Alexandra Wisén
AlexandraWisen@hotmail.com