God Morgon 090331
Så var det då sista mars! Undrar om det blir vår nu?
I går hade jag en riktig black-out! Åkte och jobbade fast jag var ledig…..det är nog vårtröttheten. Är ledig i dag i stället!
Nu måste jag gå till pållarna!
Ha en bra dag!

Godmorgon
Här var vi uppe tidigt i morse hästarna har fått mat och är ute i sina hagar, så nu ska vi fortsätta sätta upp liner till alla hagar. Igår höll vi på till halv tio på kvällen och idag så fortsätter de.
Sen blir de bara till att köra till Trelleborg och ta hand om resten av hästarna, det är lite jobbigt att köra 8mil enkel resa för att åka till stallet men snart blir de bättre :)
Nä nu ska jag ut och jobba ha en bra dag alla russälskare.

morrn allihopa!
Ikväll är det kval för Monique som var mammaledig 2008. Hon borde klara kvaltiden, bara hon håller sig i trav! Annars blir det pyssel med de andra pollarna som vanligt!
Ha en bra dag allihopa!
Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~
Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus

God morgon. Blev till att vara hemma och vabba idag med minstingen som vaknade med hög feber och hosta. Trist eftersom jag precis fått ett längre vikariat på ett dagis. Hann jobba en dag…
Har hängt ut lite tvätt i dag men solen har gått i moln. Hoppas blåsten och 7,5 grader varmt löser det ändå.
I går morse när jag skulle släppa ut hästarna så vände Poffi när jag tagit av grimman och gick ut ur hagen igen… hon tog sig en promenad vid sidan om hagen men jag lyckades genomskjuta henne och fösa in henne i hagen. Det är tok geggigt i hagen så jag gissar att hon inte ville gå i geggan. Så idag fick jag vara lite nogrannare med släppet. Ha det gott.
Morrn !
Idag ska jag o hunden GÅ till russinen, skönt att kunna göra det ! Mkt mer hinns det inte för jag ska börja jobba tidigare idag
, ny chef-nya möten………………………….
Ha det gott !
God förmiddag, ännu en härlig dag som det ser ut!!
maria g
Go förmiddag…….blev lite struligt i morse med en tacka som jag hjälpte lamma så det blev lite senare med kaffet…det gick bra i alla fall, får se om det kommit någon mer när jag går ner snart igen….solen har hittat fram nu så det blir nog en tur med Njord idag innan jobbet!!
En bild på några dagar gamla lammungar!
Halloj!
Här luser solen men de blåser och så har de blivit halt…
Lite trist men hoppas på våren snart! Snart ska de göras lunch sedan lunch till hästarna o jobba på!
Ha de bra alla!
Hejsan !
Solen skiner ute och det är 12+ helt underbart ska ta och cykla upp till stallet nu och köra Rezit.
Alexandra Wisén
AlexandraWisen@hotmail.com
Hejsan svejsan!
Det händer en del hos oss russmänniskor, alltid finns det något att göra och så ska man dessutom arbeta, förhoppningsvis på rätt dag.
Jag har avslutat det där arbetet, middagen och nu ska jag linda om mitt skadade finger så jag kan vara i stallet, för ska ta in några för pälsavdragning.
Lycka till med kvalet i kväll Bea! Jag saknar några i tråden och några nya tittar in, trevligt.
Ha det gott!

God kväll runt om i stugorna.
Länge sen jag skrev här inser jag och jag har lite dåligt med tid nu för tiden , jag har ju börjat jobba lite och min dator krångla så det blir ju inte så mycket tid att sitta här , jag hoppas i allafall att jag ska få ordning på min dator i närmaste framtiden och om inte jag kan ordna det själv får jag väl leta upp någon som kan.
Nu till helgen är det ju dags för shetlandsponnyernas hingstpremiering och då är jag ju där hela helgen och ska visa Betis igen och göra bruksprov med honom så är jag inte här så vet ni ju varför .
Just nu har jag lånat barnen dator men här får man ju inte sitta så länge den är ju alltid upptagen och sen ska de ju sova ;-)