Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikett: god-morgon
Läst 940 ggr
karisma
0

God morgon 2009-03-30

Morgon i stugorna inget väder prat idag då det ännu är svart  som natta  Ska byta tandläkare mot en vanlig läkare för min skånska förkylning har gått ner i lungorna, så jag får sitta och sova (tänk om man haft en gungstol) Få se om jag får hjälp med hästarna idag för det är löshoppning ikväll annars blir det att sitta på läktaren Men som staketryttare är man ju alltid bästFlört 

ha det gott ute i stugorna

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

MagganS-B
0

God Morgon!

Här lovar dom sol, men det är helgrått…..får se hur det blir framåt dan. Skall jobba på förmiddan, skotta boxar på eftermiddan!

Ha en lugn måndag!

StuteriSolo
0

Godmorgon i landet!

Här är mulet och några minusgrader. Inte så varmt inne så jag eldar för fullt i köksspisen.

Idag är det butiken som gäller, och ikväll är det visst årsmöte i en av de otaliga föreningar jag är med i, få se om jag hinner ta mig dit, jag brukar vara hemma halv sju och alla möten börjar sju, vilket innebär att man får låta bli att göra middag, men det har jag ingen lust med. Peter är i Valbo och kommer hem imorgon bitti. Strax dax att jaga upp Simon! Sara har sovmorgon på måndagar

Lothar
0

Godmorgon här skiner solen, verkar bli en underbar dag, ska bara skjutsa barnen till skolan sen åker hästarna ut i hagen.

Maria G

garrilina
0

God morgon! Blev en liten sovmorgon idag då dottern är hemma med halsont och feber så då behövde jag inte skjutsa till praktiken till halv åtta. Nu är det en snabbdusch som gäller innan jobbet, blir lång dag då jag börjar med utvecklingssamtalen i em. Vädret är mulet nu men solen sken så vackert när jag släppte ut hästarna. Hörde på radion att de lovade mer snö i em.

Ha en bra dag!

Tittut
0

Hej på er!

Tillbaka efter ett par dagar i Skövde, igen!

Ska köra igång och jobba, men måste nog äta frukost, väcka barn och mata hästar också.

Vi hörs!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus

Norrveda
0

Inte ofta jag har möjlighet att skriva så här tidigt på dagen men idag är jag ledig hela dagen. Började morgonen hos tandläkaren utan problem men klart fattigare i plånboken. Ska hinna mocka stallet nu innan jag drar till Uppsala en vända för att göra av med ännu mera pengar Guld i mun.
Kalas till kvällen då våran "lilla" Linnea blir tonåring idag, måste pga av kalasandet hoppa över löshoppningen till kvällen.

Har också hunnit bli stoppad av polisen igen!

Solen skiner idag och nu har våren kommit till ön, igår hittade vi blåsippor i kanten utan för hagen eller som Lucas säger, blåsblomma!

mellanbyns
0

God morgon! Eller god och god, skulle vilja byta bort min hals. Har varit sjuk hela helgen, men febern släpper förhoppningsvis taget snart. Just nu är det frukost och tv som gäller. Får se vad jag orkar med sedan.

Ha en bra måndag!

[Tjiwi]
0

Middag….här är det lite sol idag. Tror det måste var fel på mig, är bara såå trött, skulle kunna somna nu om jag slöt ögonen….lika dant igår…..jobbigt!!!

Två nya lammungar i natt nu 20 st.

Karisma- jag har en gungstol du kunde få som står ute i bodan….men det är ju lite långt att åka kanske…..Flört

karisma
0

# 8 tackar får väl ta den när kommerFörvånad

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus

Katitzi
0

Upp tidigt idag för att åka till skolan, så har precis kommit därifrån nu :) Gråmulet väder ute väldigt tråkigt :/

Alexandra Wisén
AlexandraWisen@hotmail.com

Miii4
0

God kväll alla russmänniskor!
Ibalnd hinner man kika in här på kvällarna efter jobbet, och helst på alla föltrådar. Själv går man hemma och väntar på en själv ju :).
Trodde våren var på ingång igår med en 12 grader i Halmstad men idag var dimman och kylan tillbaka.

Tidig sänggång idag, starthäst imorgon på Axevalla och hafe en i helgen på jägersro (vann avd. 2 på v75) och en kvalhäst på torsdag.

Jisses, jag som inte skulle bli hästskötare!

[Croneld]
0

God kväll! Hann inte skriva något i morse, tittade in en sväng och läste. Sen skulle jag bara klippa av ett par gummistövlar, när jag råkade på något sätt få ett djupt jack i ena pekfingret. Så jag har lite ont och har fått byta plåster ett par ggr idag.

God natt!