Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettur-spår
Läst 875 ggr
karisma
2009-03-28 01:35
0

Let!s dance 2009

Vann rätt par i Let!s dance 2009 Javisst var det väl såFlört Tänk att få dansa med honom fast jag skulle nog känna mig ännu mindre än vad jag är

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Jenny_Danhage
2009-03-28 02:11
0

Självklart var det rätt par!

[Croneld]
2009-03-28 07:52
0

Det bästa paret vann enligt svenska folket, men min favorit var Laila.

ryttarn
2009-03-28 08:35
0

Nu har jag inte följt det hela i detalj men ungarna har gjort det (tre av dom är dansare iof inte riktigt samma stil, men ändå)

Vi tyckte att oavsett vilket par som vann så var dom värdiga vinnare fast av olika anledningar. Lailas showdans var helt fantastisk, väldigt insopirerad av dance moderne som, som två av mina tjejer syslar med. Klart imponerande.

Magnus var ju underdoggen med alla fysiska förutsättningar emot sig. Helt fantastiskt att han har sådan enorm kontroll på denna enorma kropp.

Så rätt par van, men det hade det varit om det blivit tvärtom oxå…..

Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus

Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!

Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

www.isil.se

Lothar
2009-03-28 09:49
0

Helt klart vann det par som låg mig *varmast om hjärtat* Laila hade också varti värd att vinna, men på något vis känns det extra roligt att nån *som inte ska kunna vinna* gör det.

lothar

Chirak-96
2009-03-28 09:53
0

Eftersom jag höll på Morgan så kan jag ju inte säga att rätt par vann.

Men av de två som var i final var det oerhört jämt. Laila är ju den som kan dansa och kunde redan från början även om hon har lärt sig en hel del men Magnus har ju gjort stora framsteg. Jag trode aldrig att han skulle fixa det när säsongen började.

Lailas show nummer fick mig att tappa andan och nästan gråta, det var sååå vackert och samspelt. Men Magnus nummer fick mig att stor skratta och man bara älskar honom.

Så jag säger som ovan, Rätt par vann men det hade det varit även om de andra vunnit! OCH så himla kul för Annika som varit så nära flera gånger. Hon blev nog gladare än Magnus.

murkla
2009-03-28 10:03
0

Magnus som aldrig hade tagit ett dans steg men som i #5 sa om Laila. Tycket att de var kul att Magnus vann igår!..

Bra final..Skrattande

MagganS-B
2009-03-28 11:19
0

Rätt par vann! Laila och Tobias' uppvisning var otroligt bra, men Magnus och Annika har lagt ner ett otroligt jobb! Han har verkligen lärt sig dansa, skulle inte ha nåt emot en dans med honom, jag är ju 1.78, så längden är perfekt!Cool Jag förstod verkligen hans fru som stod och grät när dom vann!

C-Ainerud
2009-03-28 11:20
0

Hade jag röstat skulle det bli Laila, men jag håller helt med #3

Egedal
2009-03-28 11:55
0

Jeg synes begge par var super, så om det var Magnus eller Laila der vandt, betød ikke så meget. Men jeg synes Magnus har udviklet sig mest. Magnus shownummer var samme musiktema som det danske blev vundet med i sidste sæson. Der blev Tobias Karlsson sammen med rytteren Tina Lund, 2'er.

[Tjiwi]
2009-03-28 11:56
0

Som Östgöte så är det klart att rätt par vann!!

Som sagt……vilket enormt jobb de gjort, Magnus är ju enormt stor och har massor av kilo muskler så det har inte varit det allra lättaste för honom att försöka vara graciös….men såå duktig! Sedan är han ju väldigt ödmjuk och charmig också!!Flört

Cara-Mia
2009-03-28 19:01
0

Så klart det var rättt par. En bonde från Östergötland som kan dansa. Får se om man möter honom på dansgolvet och tar sig en svängom….

UllisT
2009-03-30 21:40
0

Min favorit var Laila men jag trodde att Magnus skulle vinna :-)

Katitzi
2009-03-30 22:17
0

Tycker med det var rätt par som vann :D Men tycker Laila var väldigt bra med :D

Alexandra Wisén
AlexandraWisen@hotmail.com