God morgom 2009-03-29
Morgon där ute idag har vi grått och disigt, det passar mig för engångs skull då det blir en inne dag Den skånksa förkyllningen har bara blivit värre. Inatt när hostan och snorandet tog över sömnen så läste jag Ridsports avelsextra och där fanns mycket matnyttigt Åter till sängen en timme
Ha en bra söndag än vad ni gör
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

God morgon!
Solen försöker lysa igenom molnen, hoppas den lyckas! Hästarna har kommit ut och fått mat, så även jag så nu blir det att ordna frukost till barnen.
Denna helgen har vi Villa Mässa i Växjö där vi är utställare, jag har eftermiddagspasset i dag med.
Ha en bra söndag!
Morron……huu vad seg jag är idag då…….kroppen hajar inte sommartiden!! Här är det grått och slaskigt! Ska till ridhuset och träna med Njord i em.
Inga nya bäään i natt!
Visst är det jobbigt det där med sommartid…..i alla fall på våren när man skall vänja sig. Det tar ett par dagar!
Här är det samma väder som i går, alltså molnigt, men varmt. Hade som mest +9 i går mitt på dagen. Hästarna får stå inne, eftersom deras hagar är helt översvämmade! Snön smälter fort nu, snart är det bara kvar snö i dikena.
Simma lugnt!

Segt även här sommartidsomställningen är jättejobbig, vill inte tappa den där timmen. Grådisigt och blaskigt ute. Vår shettisvalack ska åka till sin nya foderfamilj i dag, så dottern håller på och plockar ihop hans grejor. Hoppas de kommer trivas med honom.
Ha en bra dag!

God dag i landet!
Här är vi sena idag, barnen äter just nu frukost…
Det snöar för fullt här, har väl kommit en decimeter ungefär. och inte ska det sluta förrän framåt natten.
Få se om vi tar oss ut med några hästar, jag har problem med nederbörd och glasögon, speciellt snön brukar kleta fast på glasögonen så man inte ser något, och så immar de igen. Fast det blir ju mer spänning i vardagen på så vis :D
Hejsan!
Här har det varit lite vårstädning i trädgården, sågat bort lite grenar och krattat framför stalldörren. Sen har Arrak fått dig en omgång med ryktstenen samt fått ha träns på sig för första gången på en liten promenad.
Nu lite middag. Ha det bra!
Hejsan!
Idag har varit en härlig dag med underbart väder ute :) Har varit och fixat pappren om mitt träningsskort som ska fyllas i sedan har jag precis varit ute en liten runda med Lur och ridit.
Ska städa lite nu sedan blir det in i duschen och göra sig iordning :)
Alexandra Wisén
AlexandraWisen@hotmail.com