Sommartid 2009
Natten mellan Lördag 28 & Söndag 29 mars är det dags att ställa om klockan till sommartid.
Klockan ska FRAM en timme!!
Klockan 02:00 blir klockan alltså 03:00
Äntligen vår!!
Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~
Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus

Jag blir alltid osäker på om klockan ska ställas fram eller vridas tillbaka, men blir hjälpt av minnesknepet: "på våren ställer man fram trädgårdsmöblerna, på hösten ställer man tillbaka dem i förrådet".

Den kör jag också med! =)
Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~
Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus

Tack
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
# smart att tänka så!

För första gången på flera år kommer jag att tjäna in en timme på att jobba natt. Allt jämnar ut sig i längden…
VÅR???? Var är den då???? Här vräker snön ner…..blir bara så trött…..suck!!
# 6 likadant här, snö och regn PÅ SAMMA GÅNG! Jag vill inte!!!!!!!
Jag ser fram emot sommaren, alltså vrider fram klockan, ser sen tillbaka på sommaren, alltså tillbaka med klockan!

Haha, vet ni hur jag tänker? På hösten så är det mörkt och trist, men man får iaf sovmorgon och på våren så blir det en timme tidigare som man måste gå upp, men då blir det iaf ljusare så de är positivt istället

Vår ja, men här har vi oxå ca 1 dm ny snö. Vräkte ner igårkväll. Men jag har hört att det ska bli fint på tisdag, får se om det stämmer …

Har ni ställt om klockorna
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

#10 Japp, men jag var lite förvirrad i morse när mobil, dator och TV inte visade samma tid som väggklockorna….. men efter en kopp kaffe kom jag på vad det berodde på :-) nu går alla klockor rätt, även dom jag måste justera manuellt.
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

Klockorna är fixade, utom spisen, men eftersom vi mikroströmavbrott så bryr vi oss inte om den klockan.
Bara bilen kvar…..