Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 713 ggr
karisma
0

God morgon 2009-03-22

Morgon där ute, här är det lite grått ännu och -2. Äppelträd står på dagens schema hann göra ett igår och behöver gör två till Och sy färdigt gardiner som legat länge till x-et Jag vill ha vår så att man kan börja med alla hagar och maskiner så att inte allt kommer på en gång.

Ha en bra söndag

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

MagganS-B
0

God Morgon i landet! Här är det också lite halvgrått, men man kan ana solen där ovanför…..inget kallt är det heller, precis nollgradig. När jag var ute med hundarna så var det fullt med tofsvipor på åkrarna, så det är nog vår i alla fall. Skall fixa stängsel som Lova sabbat, i em. blir det våffelkalas!

Ha en bra söndag alla!

[Croneld]
0

Lite sol är det än, sen har de lovat snö i eftermiddag. Jag ska sova en stund till nu, sen ska jag gå ut och mocka vindskyddet. Det är inte ofta jag behöver det, men jag såg i morse när jag gick förbi att de hade varit på toaletten där inne.

Jag blir lite sugen på hund igen, speciellt när alla skriver om sina här på GIF. Men då får det bli en som inte släpper päls.

Ha det bra!

karisma
0

# 2 Yorkshireterrier fäller inteFlört

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Kajhugo
0

God Morgon där ute, här är grått och trist, och något vitt dalar ner från himlen, grrr. Var är våren?

Hästarna är fodrade och ute och stallet är fixat, så nu blir det en fixar dag inne, kanske en tur till IKEA. Inget man längtar efter en söndag med gråmulet väder, man blir nor inte själv…

Ha en bra söndag därute.

#2 Jag saknar också hunden, ett trevligt sällskap när resten av familjen sover… men nu dröjer det inte länge förrän vi får hämta hem våran nya valp.

Chirak-96
0

Har släppt ut hästarna, somnat om på soffan en stund till morgon billibompa och barnkiv. Blev lite bråttom med frukosten men nu är jag ikapp och ska nu gå ut och packa för att åka på körträning för första gången på flera år, känns jätte kul att man kommit igång igen.

Ser ut att bli en fin dag så det blir kanske en till körtur när jag kommer hem…

Ha det gott!

CarinaA
0

Godmorgon !!

Jobb,jobb,jobb………………………..

Ha det gott !!

[Tjiwi]
0

Här dalar det ner stora vita flingor……..

Ner och göra stallet nu, sedan kommer det årsmötesgäster hit……

garrilina
0

Ingen snö över oss än så länge i alla fall. Gråmulet idag och ca +4 riktigt behagligt. Har precis varit en sväng till stan, skjutsat dotterns pojkvän till tåget och handlat, nu när vi kommer hem så kommer man på allt man glömt. Den lilla tikvalp som ska stanna hos oss fick åka med på lite träning, kan ju vara lite läskigt att åka bil utan mamma och syskon. Nu är det packning av hösilage som väntar. Tror att de fyrbenta ska få bli av med lite vinterpäls med hjälp av dottern. De ser ut som välslitna pälsar just nu.

[Croneld]
0

Nu har jag rensat skräp ur källaren och eldat, fixat lite med fruktträden, klippt en buske och sågat nedfallna grenar. Nu ska jag fika lite.

# 3 Gör de inte?

Katitzi
0

Trist väder ute, kommit lite regn men nu är det uppehåll. Har varit på travet och ridit Kråkerums Travolta idag, gick riktigt bra :)

Sedan har jag fortsatt det tråkiga arbetet med att kratta ihop löv och städat. Nu sitter jag är hemma och ska snart ut och springa en runda.

Alexandra Wisén
AlexandraWisen@hotmail.com

Mixie
0

God kväll =) Idag har jag vart och kollat på stallplats, Jättetrevligt stall så nu får vi se vad som händer =)

//Mickan