Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 801 ggr
karisma
0

God morgon2009-03-18

Morgon där ute Nästan klar himmel och det ser ut som solen vill upp Det har varit - i natt så det är skridskobana små hundarna for som  loskor. En tur till tandhygenisten står på schemat annars öppet fast det finns ju alltid att göra

Ha en bra dag och snart är våren här

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

StuteriSolo
0

Godmorgon i landet!

Strålande blå himmel och solsken, härligt!

Ska strax väcka Sara och se om hon är frisk nog att gå till skolan, sedan blir det frukost, smådjur och fara till jobbet. Simon har sovmorgon och Peter är och kör snö, alla snöhögar i hela Luleå ska ut innan det börjar tina alltför mycket…

Hästarna vilar i form, russen är så feta att hälften är nog

karisma
0

Jippi det är solsken      

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus

Tittut
0

Här också! Det solar för fullt och är en underbart vacker morgon.

Härligt!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus

[Croneld]
0

Härlig dag, synd att jag är tvungen att vara inomhus hela dagen. Skönt att det är ljus så länge nu och solskenet kanske håller i sig till helgen.

Ha det gott!

Mixie
0

God morgon, har sovit urdåligt inatt, vaknade efter att bara ha sovit två timmar så jag har en helvetesdag framför mig… Tur att det är lugnt på jobbet iaf! Ha en bra dag allihopa!

//Mickan

[Tjiwi]
0

ÅÅHH-äntligen SOL och BLÅ himmel när man vaknar och den är kvar! Sitter här med kaffe och en Herbalifeshake……tänkte jag skulle tappa några kilo så inte Njord får så mycket att dra på…Flört

Har redan gjort stallet för jag ska till Mantorp idag och hälsa på min goda vän Maria, det ska bli kul!! Hon har nyss kommit hem från Thailand och vi har inte setts sedan dess.

Ha en underbar dag!!

MagganS-B
0

Här är också sol och blå himmel, lite fruset på backen, men det stormar! Jaja, kuling i alla fall…..Skäms

Ännu en innedag för hästarna, eftersom det står vatten i deras hage, i morgon har det säkert runnit undan…..dörrarna är öppna så dom får både sol och luft!

Ut i solen!

Russtoka
0

Godmorgon!

Solen smälter snön med raketfart. Igår morse var det körbart på vägen med kälken, det är det inte idag. Så till helgen monterar vi hjul på doningen så vi kan fortsätta köra ved.

Igår fällde jag några träd, två av tre fastnade i andra träd - usch, typiskt mig. Var tvungen att lämna det för att åka och jobba eftermiddagsskift. Under tiden kom Lennart hit, och med grannens hjälp fick de ner den och några stora träd till så idag har jag att kvista och kapa dem. Lennart rapporterade att hästarna hade tyckt det var jätteskoj med trädfällandet (på avstånd) de hade rusat runt och brallat i säkert en kvart.

CarinaA
0

God förmiddag !

Lite mindre vind,lite mer sol o 6-7plusgrader , det går på rätt håll ! Känner mig ganska mör efter att i 3veckor Skrikandes suttit i soffan o sovit, men det börjar kännas lite bättre i kotan nu.

Ska tömköra lite russin, sen ska det jobbas som vanligt.

Ha det gott…………………….

Katitzi
0

Värsta toppenvädret har vi här :D solen lysern förfullt och inte ett endaste moln på himlen :D

Har precis kommit hem från praktiken och har planer på att cykla till stallet och pyssla om lilla Rezit.

Alexandra Wisén
AlexandraWisen@hotmail.com

Lisa-trollet
0

Go kväll

Här har de vart sol hela dagen. O jag har löshoppat lite ponnysar, dom äldre tyckte de va superkul.

garrilina
0

God kväll. Nu är det slut på en lååång dag, och sängen väntar. Åkte förbi mina föräldrar på vägen hem och grattade min far som blir 85 år i dag, så det blev lite mat och tårta innan jag for hem och tog stallet. Just nu har de 6 små huliganvalparna en mycket aktiv lek där även deras treåriga halvbror har deltagit men som det låter nu så tycker han att det är slutlekt för i kväll.

Impulz
0

#12 Nu vill vi se nya bilder på huliganernaSkrattande