God morgon 2009-03-16
Morgon där ute till en ny vecka Takdropp och grått börjar det med var är våren? Idag står det tandläckare på schemat och har jag tur så bli det en tur till ridhuset på em, Får nog inte glöma ett varv med snabeldraken. för det är ju många djur på liten yta. Börjar få längtan efter föl då fölgallerit är framplockat, fast jag får vänta många månader ännu men jag får ju njuta era föl under tiden.
Ha det gott där ute
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
# 1 Vilken pluttis!
Sonen ska iväg till skolan. Själv ska jag arbeta på dagen och åka med dotra på ridskolan. Hon ska äntligen få ha sina fina, rosa ridbyxor som hon fått av Karisma, och som hon är mäkta stolt över!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

Godmorogn i landet!
Hemma igen efter en helg med hästmässa och påhälsning av övriga familjen samt gullande med lilla Nemi som nu snart är fyra månader gammal.
Idag blir det butiken, och jag får åka litet tidigare eftersom jag hade vikarie i lördags. Sara är sjuk, och SImon har inte stigit upp, så jag borde nog väcka honom!!

God morgon!
I dag är det jobb med EU-ansökningar + en del andra kontorsgöra som ligger på bordet. Nu ska barnen strax ha frukost innan jag går med dem till dagis / fritis. .
I kväll ska Sara till travskolan som börjar igen nu, hon längtar så.

gomorron!
I dag är det srålande väder här över södra Gotland. Nu under dagens ska jag sortera rödbetor.. och senare får troligen någr av av hästarna sin motionsrunda.
Det är så häftigt våran Kaspar Hållsten (förra året tävlade han för Wisby ridklubb) från falludden är i Italien nu i helgen,o 14 dagar till och kämpar mot eliten i banhoppning med resultatet just nu 2 segrar och en placering. Han bor o jobbar annars hos Sylve Södrestrand (som också är från Gotland från början). Tydligen kval till EM.
# 5 Ja visst är han duktig, läste precis om hans italienska bravad, det är bara att gratulera! Sylve är också jätteduktig, minns när han red på russ…..
God Morron förresten, här lyser också solen, fast genom en tunn molnslöja. Snö har vi bara kvar i dikena, skönt. Lite fruset var det också så damerna åkte ut i sin hage. Nu har jag mockning m.m. som skall göras!
Ha en bra början på veckan!
Godmorgon !
Har tagit ledigt från jobbet idag, ska pyssla om russen(så gott det går med min onda nacke) o sambon har jag skickat på SPA idag
!
Ha en bra måndag !
Äntligen sol!!!
Än så länge är den kvar, hoppas den är det en stund till så man kan få njuta av den. Har massor av ren tvätt som ska vikas och plockas in-finns det något tråkigare?? Annars är det en dag som alla andra, stall&mockning, laga mat och åka och jobba……skulle verkligen vilja komma på något bra att göra på hemmaplan så man kan jobba här hemma och slippa åka in till Linköping varje dag.
God morgon!
Solen skiner, weii lycka. Men samtidigt såg jag nu ut genom fönstret att det kommer massa moln :(
Idag är jag ledig så ska ta mig en cykeltur till stallet och köra Rezit. Synd man inte hade kameran hemma nu när det är fint väder ute. Får lov att fotta någon annan dag.
Ha en bra måndag :D
Alexandra Wisén
AlexandraWisen@hotmail.com

God dag =) Mulet töväder, bästa som finns eller hur
. Är hemma och ska fixa lite här innnan det är dags att ge sig ut :) Helgen har vart lugn och skön ser fram emot en sån vecka också!
Ha det så bra!
//Mickan

God eftermiddag! Morgonens väder som var grått har utbytts mot regn. Har mitt sista arbetspass för dagen, alla år 7 grupper har ullfibern på textilslöjden denna vecka. De börjar med att läsa så det är knäpptyst, ovanligt i den här gruppen som i vanliga fall är ett pratglatt gäng.
Ha en bra eftermiddag och kväll.