Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettur-spår
Läst 914 ggr
karisma
0

Fredagen den 13:de

Jagär inte "skrockfull" ett dugg eller Har det hänt er något speciellt idag Berätt för oss andra 

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Tittut
0

Jag fyller ju år den 13:e, och tycker det är ett ganska bra datum!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Hovgarden
0

Min kanin dog åtta år gammel fredagen den 13 när jag var 13. Det var hemskt… Annars har jag nog varit rätt skonad men skämtar aldrig om det…

/Katja

~Stuteri Hovgården~  Löthaders travhästavel

Agrotekniker vid Biologiska Yrkeshögskolan

Saiop
0

Jag har aldrig råkat ut för någonting under fredag den 13:de. Jag är häller inte "skrockfull"

Mixie
0

Ja fyller också år den 13onde och min 18årsdag inträffade en fredag.. det var iaf en bra dag ;)

//Mickan

Liichaa
0

jag är inte ihäller "skrockfull" mn idag har jag och min pojkvän bråkat satans mkt! :( så jag tycker inte om denna dagen s t just idag almänhet, så jag tror det inte har något och göra med fredagen den 13:e :/

Impulz
0

Jag tog studenten fredag den 13e, och det var deffinitivt inget fel på den dagenFlört Och inte har det hänt något idag heller, änsålänge…

MagganS-B
0

# 5 Svordomar platsar inte här!

Det blev en dyr fredag den 13:e…..nytt batteri till bilen = 1400.- Annars har det varit en vanlig dag på jobbet!

Kajhugo
0

Jag hade tur i oturen i dag då jag åkte lca 5-10 min senare än vanligt då jag skulle släppa av sonen vid bussen. När jag vänt och åkt mot jobbet har två bilar frontalkrockat  ca 10 minuter tidigare på den väg jag varje morgon åker till jobbet och vägen var avstängd en bra stund framöver så det blev att vända igen och åka småvägar till jobbet. Kom in 2 minuter i 8 och skulle kl. 8 starta upp ett nationellt prov med nior, kändes sådär men jag hade ju en timma på mig att lugna ner mig medan eleverna skrev prov. Som tur va så skadades förarna bara lindrigt. Så ibland är det bra att frångå sina rutiner eller bara vara lite sen…

ryttarn
0

Mäniskorna i Namsos, där jag av och till har jobbat i ett år, tycker nog att det är väldigt påtagligt med fredagen den 13……

Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus

Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!

Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

www.isil.se

hannabrink
0

Jag tillhör inte heller den skrockfulla sorten men just idag tvingade min kompis upp mig på hennes gigantiska häst (om man jämför med mitt lilla russ). Började bra men när vi skulle ta en galopp så tappade jag helt kontrollen och han tog ju såklart tillfället i akt och stack med ett par rejäla bocksprång. Flög av men landade som tur vad i padocken så det var ganska mjukt och det blev ingen skada skedd. Vi skrattade mest åt det hela sen men man undrar ju såklart när det händer på en sån "otursdag"? ;)