God morgon 2009-03-13
Fredag den 13:e idag.
Tur man inte är skrockfull.
Jag är i allafall på benen igen efter gårdagens magsjukechock, mitt i tårtbaket.
Passtillverkning idag, de sista eftersläpande fölen sedan 2008, sen är det nog slut för ett tag.
Ha en bra fredag!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
Mars månad har samma datum på samma veckodag som februari hade. Det var inte länge sedan vi hade fredagen den 13:e, så ta det lugnt i dag!
Det ser ut att bli en härlig dag, vitt och fint ute, vi har massor av snö. Fast hästarna svettas i hagen för det är inte kallt. Snart så..
# 0 Magsjuka, usch! Skönt attt ni blir bättre till helgen!
God Morgon!
# 0 Oj, galna kräksjukan slog till igen! Stackare!
Här är soligt på västsidan och svart på östsidan, undrar hur vädret blir…..- 2 var det när jag hämtade tidningen och var ute med vovvarna. Nu väntar hästarna och duschen! Och jobbet! Sen måste jag byta batteri på bilen, den hotar med att inte orka starta på morgnarna…..
Håller tummarna för att det blir en bra fredag den 13:onde!

Morgonpå den här sidan av roslagen ärdet bara grått. Jag är skrockfull så det blir inget över det som måste idag. Fast jag har så mycket kontorsjobb att göra så det blir innejobb.
Ha det bra fredag den 13
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
Godmorgon.
Usch det regnar ute :/ hoppas det blir lite uppehåll sen när jag ska till stallet och köra Rezit. I övrigt är jag ledig idag och inga direkta planer mer än att köra ponnyn då.
Alexandra Wisén
AlexandraWisen@hotmail.com

Jag verkar ha varit mera förvirrad än vanligt i morse och startade min egen godmorgontråd utan att se att det redan fanns en! Så jag lägger den här med övriga
Godmorgon!
Snö i Skåne, blött och grått. Usch. Det får bli hemmajobb idag framför spisen
Ha en bra fredag!

God Morgon! Idag var det segt innan jag kom iväg till jobbet, svepte in genom ytterdörren 1 min. innan jag började lektion.
Ha en bra fredag!
#6 Hahahaha……ja du "lurade" mej lite också
! Man är så van så man tittade inte efter en till, dock tyckte jag det var lite konstigt att det var så få svar
. Var på ett mycket bra styrelsemöte hos Östruss igår och det känns bra inför årets evenemang
!

God Förmiddag eller vad det nu blir nu.. Ser ut som om att jag blir ledig idag igen… Skulle ju inte skada =)) Massa plugga åker nog ner till skolan å sätter mig om det är så att ja inte måste jobba. Ha en trevlig dag!
//Mickan

God morgon. SKa äta fil med äpple och müsli plus dricka mitt honungste. Här är det något äckligt blött och vitt på marken igen men det lär inte bli långlivat.
Jag har ledigt idag och vi ska tränar hästarna på jägan.
Ha en bra dag!
Här är snön kvar ännu, de lovar tio plusgrader på måndag…..svårt att tro det idag!! Ingen blir gladare än jag i så fall. Måste städa lite idag, fattar inte hur skitigt det blir här…….blä!! Sedan bär det iväg till jobb…….ha en bra fredag den trettonde!

#4 Vilken sida av Roslagen bor du på? Jag trodde vi bodde på samma sida, men det är klart, vi har ju ett sund emellan oss. Solen lyser och det ser helt underbart ut ute. Lyckost hästar som får vara ute och mysa i vårsolen, även om det är "januarimängd" på snön.
Vi klarade av magsjukan förra veckan, och ikväll blir det kalas och tårta. Lilla Lucas har hunnit bli 2 år, men själv säger han att han ska fylla 3 eller 4. Vissa vill visst vara äldre än de är, och andra inte…

#12 Just nu tittar solen fram lite grann fast det ser helt svart ut över eran ö. Så undra hur vädret blir
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus