God Morgon 09-03-09
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
God Morgon!
Här har det snöat lite under natten, men är riktigt skönt uta med plusgrader och en spelande trast som hördes…..
Hästarna åker strax ut, eftersom jag måste in till stan tidigt…..
Ha en bra dag, och läs igenom artikeln jag skrivit!

God morgon!
Ny vecka. Just nu är det minusgrader men de har lovat sol och flera plusgrader så det känns riktigt lovande.
Ska nu ut till hästarna och sen ska barnen ha frukost.
Ha en bra dag!

Godmorgon!
Här är det inte mkt snö kvar och det är några minusgrader än så länge. Men det ser ut som om det ska bli en fin dag. Har varit å släppt ut hästarna så nu e det dax för lite träning innan det bär av till jobbet.
Ikväll är det ju tredje kvartsfinalen i hockey så då blir det att sitta bänkad framför tv:n för att heja fram Håve =)
God morgon! Här var det stressigt på morgon, snabbt titta in här, väcka barnen etc. det är full fart med kläder, frukost och leta efter dotterns sångbok. ( det är precis som vi aldrig haft måndag förr)
Och samtidigt så säger sonen att han har ont i huvudet och mår dåligt. Ja, det blir en hemmadag idag, igen. Dottern får snabbt hoppa in i pappas bil i stället en halvtimme tidigare, med frukostmackan i handen. Någon som känner igen sig?
Så nu ska jag stressa av med varmt te, ha det bra!
God Morgon,
-2 grader och lite mulet. Snö? Nää det finns inte kvar :-)
Phuu har ont i fingrarna idag. Friserade stora hästen igår så tacka vettja russ där det ska finnas man
.
Idag blir det jobb sedan kvällsmöte, så ingen lugn stund här inte. Nu är det dags att få iväg sonen till skolan.
Ha en bra dag!
God morgon!
Har just klivit upp för andra gången idag. Det såg så inbjudande ut att lägga sig ner och vila en stund bredvid Elin i morse, så jag föll för frestelsen och tog en extra sovmorgon.
Nu väntar sedvanliga frukostbestyr.
Ha en bra måndag!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

God morgon.. Kom nyss till jobbet, ska sitta här å skvallra med resten av gänget om helgens bravader =) Hoppas alla haft en trevlig helg och en bra start på veckan! Jag ska iväg och träna direkt efter jobbet, det känns efterlängtat!
Ha en bra dag!
//Mickan
Godmorgon ! Frostgrader inatt men ett härligt morgonväder, vindstille,några plusgrader o nästan sol !
Ska göra lite "lagom" idag
, sen väntar jobbet i eftermiddag !
Ha en god Måndag !
God morgon!
Här är det + grader med igår snöade det :O Fast som tur var la det sig aldrig eftersom det regnade igår med.
Idag ska jag städa, weei roligt, fast skönt när det är rent sen i alla fall :) Sedan ska jag plugga lite och vid 15 börjar min praktik så blir där till klockan 20. Sedan hem och duscha och ta det lugnt.
Ha en bra måndag ni andra :D
Alexandra Wisén
AlexandraWisen@hotmail.com

God morgon, är trött efter natten… Dottern kräktes sent i går kväll så jag har legat på helspänn hela natten. Det var dock lugnt så jag är tveksam till att det är kräksjukan. Tror snarare på för mycket gottis och för lite mat i går… Hon kom upp pigg och hungrig i morse, men det är väl bara att vara hemma de där 48 timmarna ändå!
#4 Jag känner helt klart igen det du skriver om, sonen kom på att han hade engelska läxa till i dag så det blev ett snabbt läxförhör i morse.
# 3 Heja HV!!! ;)

God förmiddag! #4 Ja vi är nog många som känner igen sig, det konstiga är att det förblir lika även sedan barnen vuxit upp.
Över oss så vräkte det blötsnö i går kväll, tillsammans med rejäl vind, verkar vara långt till våren. Åter på jobbet efter en veckas sportlov, lämnade dottern på perongen i morse för två veckors praktik i Strängnäs. Hon mellanlandar hemma i helgen. Sambon drog till Finland i lördags och kommer hem i natt så i kväll är stallet och hundarna enbart mina.
Ha en bra dag!

God dagens!
Nu är jag framme i Strängnäs och håller på att packa upp. Gick bra att åka utan förseningar. Nu ska jag fortsätta packa upp och byta om till hästkläder.
Ha en fortsatt bra dag!