God Morgon 09-03-08
God Morgon! Ännu en grå morgon med termometern runt nollan. Idag blir det de vanliga sysslorna och laddning för att börja jobba igen i morgon efter en veckas ledighet. Ska även åka iväg och permonenta min mamma så hon blir fin i håret.
Ha en bra dag!
God morgon! Jag ska till Stockholm och hämta hem barnen som varit hos sin mormor, men de ska hämtas i eftermiddag så jag hinner med lite annat först. Då blir det att hälsa på farmor och min pappa. Kanske klämmer jag in ett besök på Ikea eller Hööks med.
Ha det bra!

God morgon! Internationella kvinnodagen idag, det måste vi väl framhålla på denna tjej-dominerade sajt. Jag känner mig inte speciellt internationell, men rättså kvinnlig.
Grått och nollgradigt idag, snömassorna packas allt kompaktare. Jag tycker smältningen kunde sätta igång…

Morgon nu är alla djur klara så då är det dax för frulle Har inget speciellt inplanerat för dagen så det får bli som det blir
Ha det
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
Morron, grått, grått, grått…….
Ska käka lite frulle nu med Ove innan vi går ner och tar tag i stallet! Tackorna är jätterunda om sina magar nu och börjar få "tuttar"….så det närmar sig lammning! Vi brukar få de första i mitten på mars.
I em ska jag in till Linköping och hålla i den andra delen av vår körkurs! Den blev väldigt uppskattad så idag är det ännu fler anmälda, kul!!
Ha en skön söndag-trots vädret!!
En bild på förra årets lamm….

God morgon! Mulet o snö här, var är våren. Här blir de ridning och unghästträning idag är de tänkt.
Ha en bra dag
God Morgon!
Riktigt vårväder med sol, snön borta och en lärka som hörs ut över åkrarna! Man får riktigt vårkänslor i dag! Har släppt upp hästarna i skogen, men det är sista dagen eftersom det är så jättegeggigt. Från och med i morgon får dom gå i padocken tills det torkat upp lite……
Planerna för dagen är en loppisrunda med min kompissa!
Ha en bra dag!
Morrn !
+2 , allmänt grått o småregn…………………
! Det blir nog e "slappedag" med lite innegöra !

God dag.. Idag blev det ingen rolig dag. Hade planerat en massa som vore roligt att pyssla med nu när våren börjar närma sig, och systersonen är här… Men Ack när jag vaknade i morses för att gå ut och släppa ut hästarna så SNÖAR det… Stora, jätte stora flingor som bara väller ner på marken.. Huu, va tråkigt..
God eftermiddag!
Just hemkommen efter en helg med fläckiga, blonda, krulliga och prickiga hingstar. Tur vi fick träffa några vanliga baggar i morse.
Tack Wruss och familj för som vanligt trevligt umgänge och gästfrihet, och vi ses snart!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~