Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 837 ggr
Tittut
0

God morgon 2009-03-06

Fredag morgon, och svägerskans äldsta dotter fyller 20 år idag, makalöst! Jag tycker inte det var länge sedan hon var 6 år.

Lite halvöppen dag idag. Har lite skrivjobb att ta tag i och diverse annat viktigt, sen får vi se vad det blir.

Ha en bra fredag!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

PernillaJ
0

God morgon! Öppen dag här oxå, tänkte syssla med att färdigställa 2008 års bokföring inför deklaration så småningom - men i övrigt har jag inga speciella planer. En god idé vore nog att plocka fram reglementet och friska upp kunskaperna inför morgondagens funktionärsprov.

Nu ska jag dra på ytterkläderna och gå och pussa på russen, och hämta in Travronden så jag har något att läsa till frukosten. Nollgradigt och grått här hittills, hoppas det blir muntrare väder fram på dagen.

[Croneld]
0

God morgon! Jag ska vara hemma idag, dottern har hög feber och rosslig i luftrören. Det kommer fort…
Har precis varit ute och pussat på mina russ med, och Dorina vill alltid få sitt huvud kliat. Så nu ser jag dem genom fönstret och de står och mumsar hö.
Fåglarna kvittrar och det är ett fint ljus över Råda, det känns att det är på väg mot skönare tider.

Ha det gott!

MarleneGustafsson
0

God morgon!

Sitter på jobbet, det är -2 grader ute och det som tinade igår på marken har frusit till is… tur man har brodd på hästarna..

Känns att gotlands-resan tog på krafterna, har än inte kommit in i dygnsrytm… Tror ja inte Petro har heller Cool..

Idag är vaccination av allihopa igen så då blir det ingen körning!

Ha en bra dag ute i landet!

// Marlene ,

Tittut
0

# 3 Vilken härlig bild!

Wruss
0

God morgon!

Sitter också på jobbet. Här är någon enstaka plusgrad, disigt och ganska grått o trist. Äntligen fredag! Vi är lite krassliga med förkylningar i familjen, så det skall bli skönt att bara få slå sig neer i soffan med lite fredagsmys till kvällen. Imorgon väntar hingstpremiering för specialraser på Grevagården och dessutom "kungligt besök" (nåja, i alla fall från kungliga huvudstaden ;-)) till kvällen, när Tittut med dotter kommer för att sova över. Barnen längtar!!

Ha en bra dag allihopa!

#3. Den fina bilden passar ju utmärkt på månadens tema i kalender-tävlingen! Jättefin :-)!!!

Hagelberg
0

God morgon!

Gråmulet men uppehåll. Det har torkat lite de senaste dagarna och så har det tagigt på tjälen så det känns att våren knackar på.

Idag är det fredag och då blir det fredgasmys med familjen men innan dess hoppas jag att jag hinner ta en liten tur med Yramis som jag precis fått i vagn.

Trevlig helg på er allihop!

MagganS-B
0

God Morgon!

Här är grått och trist och det blåser pinnstorm, kan hända det kommer nån "staräur" i dag också! Det är snöyra efter att staren kommit på våren, och starar har setts här i veckan!

Jag skall jobba, snöyra eller inte!

Ha en bra fredag!

Tittut
0

# 7 Är det de där staräurarna som ska vara sju stycken innan våren kommer på allvar?

Jag fick lära mig det häromdagen.

karisma
0

God förmiddag vaknade med huvudvärk och förkyld Så jag slängde bara ut hästarna och gick och sov ett par timmar. Så nu är det ut och mocka och köra vatten.

Ha det bra där ute

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus

Mixie
0

#3 Den där bilden måste du se till att få in i kalendern =) Sitter på jobbet, skulle slutat 15.30 idag men det var tydligen fel så nu måste jag va kvar här och pinas till 17.30, inte uppskattat! Har egentligen inga plander för helgen bortsett från övningskörning! Ha en trevlig fortsatt fredag!

//Mickan

StuteriSolo
0

God förmiddag i landet!

Här är en minus och dimma, någon enstaka snöflinga singlar ner också. Jag tycker det räcker med snö nu, det är ungefär en meter och det är inte mycket kvar av staketen…

Står i butiken, idag verkar det inte vara någon större rusch på folk, än iaf. Sara skulle ut med några av sina hästar, hoppas jag orkar ut med mina imorgon…

PernillaJ
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#9 Du kan alltid pigga upp dig med litet lila shopping!

Katitzi
0

Idag blev en dag i stallet, har hjälpt tim på travet. Red även mitt första rakbanejobb i monte idag, gick riktigt bra faktiskt, är jättenöjd :D

Ikväll blir det troligtvis att ut och jogga en runda och sedan kolla på lets dance ;)

ha en fortsatt trevlig dag med er ;)

Alexandra Wisén
AlexandraWisen@hotmail.com

karisma
0

#12 Tackar lite lila shopping skulle inte skada, fast vad jag saknar just nu är snygga solglasögon. Mina försvann efter premierigen i Sundsvall ifof var det värt det  Men just nu hittar jag inga snygga lila Flört

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus

garrilina
0

God kväll! Här har dagen och kvällen inte varit den bästa. En av valparna är jättesjuk och kräks, ev. har den fått i sig något som stoppar upp, har varit in på distriktet två ggr för vätskepåfyllning och röntgen med kontrastvätska, ev. är det något där inne. För stunden är han riktig pigg men det går snabbt upp och ner. Nu blir det sängen någon timme.

Ha det bra!

MagganS-B
0

# 14 Jag har jättsnygga lila glasögon, köpta på Specsavers!Cool