Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikett: god-morgon
Läst 631 ggr
Tittut
0

God morgon 2009-03-05

Torsdag igen, och idag står bank- och tandläkarbesök på schemat, och mellan det, soppätning i församlingshemmet.

Ska försöka göra klart lite skrivjobb också.

Först frukost!

Ha en bra torsdag alla ni som läser.

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

[Croneld]
0

God morgon!
På mitt schema står det arbete idag. Jag ska försöka gå tidigare så jag kan åka till grabbarna och fixa lite med dem utan att ha bråttom. Barnen ska leka med kompisar på efter skolan och ska bli hämtade senare så det blir lite åka av.
Ha det gott!

Pernille-G
0

Godmorgon!

Det ser ut att bli en en grå dag! Hemma i dag med tentarättning och schemaläggning. Hoppas det också blir tid med unghästträning och stängsel.

ha en bra torsdag!

MagganS-B
0

Här skiner solen och det ser nästan ut att bli en vårdag! Snön är snart borta och leran är riktigt klibbig och fin!

I dag blir det morotshämtning och lite annat!

Ha en bra dag!

karisma
0

Morgon här vräker det ner snö och allt är grått.  Det får bli lite städning idag annars bara en vanlig torsdag

Ha det bra där ute

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

StuteriSolo
0

Godmorgon i landet!

Här är det bara fem minus, mulet idag. Hästarna är ute, smådjuren matade och jag väntar på att ugnen ska bli varm så jag kan ställa in sconsen. Vi hade inget bröd hemma, ingen hade handlat.. Hoppas snökörningen är slut snart, det blir så jobbigt när Peter börjar fyra och stiger upp strax efter två..

På mitt shcema står butiken, idag ska Sara följa med in till stan och göra något annat än sitta vid datorn.  Simon ska skjutsa mig till jobbet, för han ska fixa tvåorna på volvon så vi kan besiktiga om den.

CarinaA
0

Här har det så gott som torkat upp i hagarnaSkrattande,tulpanlökarna spirar för fullt o KUNGSÖRNENFörvånad har börjat häcka………………….hoppas att de inte tänkt fodra ungarna med mina kissemisar !!!!

Ha en bra dag  Allihopa !!

Mixie
0

God morgon!
Idag ska jag jobba till klockan 16.00 därefter direkt till gymmet och träna, sen blir det övningskörning på schemat… =) Riktigt spännande! Ha en trevlig dag!

//Mickan

[Tjiwi]
0

Morron på er!

GRÅTT!! Blä så trist, snön smälter och det är kladdigt. Skönt iofs om vintern försvinner men jag vill ha sol. Tungan ute

Hagelberg
0

God morgon!
Nyss inkommen efter promenaden med hundarna. Varma vindar men ingen sol, bara lite ljusare grå himmel. Trots det grå är det lite vårkänslor för det är tjällossning och fåglarna kvittrar.

Jenka är tjock som en boll, nu är det bara tre veckor kvar till fölis. Hon har inte fyllt på något juver men bäckenbanden har släppt en ynka aning.

I em ska barnen till frisören och det är verkligen behövligt.

Ha en bra dag allihop!

garrilina
0

Torsdag innebär att det snart är slut på ledigheten. Har städat marsvinsburar åt dem som står i stallet, nu ska jag gå ut och börja mocka åt hästarna istället. Dottern går runt och kan inte bestämma sig vilken häst som ska ut och hur om det blir på ryggen eller sittande efter.

Ha en bra fortsättning på dagen

Katitzi
0

Godkväll ;)
Dagen började med praktik mellan 8.30-15.00 efteråt blev det hem och packa och sedan iväg på ridlektion. Nu har jag precis duschat och ska snart med bussen hem till pojkvännen och imorron blir det att hjälpa honom på travet hela dagen :P

Alexandra Wisén
AlexandraWisen@hotmail.com