God morgon 2009-03-02
God morgon i stgorna! Nu börjar det kännas som nästa årstid är på väg in, lite mer ljus, solsken och fåglar som kvittrar och hästar som fäller. Nu börjar en ny arbetsvecka efter en veckas lov och jag känner mig lite tjock i halsen, får skölja bort det med morgonkaffe.
Ha en bra måndag!

Morgon till en ny dag en ny vecka, glöm det som varit och se framåt. Fäll inte så hårda ord säg något posetift om andra och se saker och ting ur deras ögon.
Ha en bra måndag
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

God morgon! Några minusgrader här i Leksand, dagen efter Vasaloppet men inte precis känns det som vår i sikte ännu. En god natts sömn har piggat upp mig, jag var sliten igår efter utställningen. Tänk när jag var ung och energisk - då kunde jag visa flera hästar på fjärran ort utan att känna mig som en zombie på kvällen. Igår var det utställning på litet drygt en timmes köravstånd och jag visade min fridsamme valack, ändå var jag alldeles utschasad när jag kom hem. Medelåldern suger.
Hastig fick 87878=38 poäng och skötte sig dessutom riktigt fint, så jag var väldigt nöjd med gårdagen. Idag ska jag på lunchtrav i Rättvik, det är årspremiär; tänkte passa på att handla spån också när jag ändå är ute och far.

Godmorning!
Här är det oxå på väg att svänga mot vår, härligt :) Är ledig från jobbet idag eftersom jag har tenta på onsdag och måste plugga, så nu när kaffet runnit ner ska jag genast sätta igång att fortsätta läsa om hästens andningssystem och blodomlopp.
Idag är även den första dagen på mitt nya liv och jag ska banne mig se till att ta tag i träningen, nu är det slut på allt kroppsligt förfall!
Ha en bra start på en ny härlig vecka!
Hej och god morgon!
Kanske är det medelåldern som spökar även här. Jag gick tillbaks och lade mig i morse efter stallet. egentligen inte för att jag var så himla trött, mer för att jag hade lust till det.
Blir skrivjobb idag, först frukost!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

God morgon!
Hemkommen från en superskön helg på Tylö i Halmstad, rekomenderar det varmt.
Nu ska barnen iväg, sen ska hhästarna få mat.
God Förmiddag!
Morgonsysslorna avklarade, nu skall jag jaga spån! Lyckliga dig Pernilla som har fritt med spån i Dalarna tydligen, och Grattis till Hastigs poäng!
# 6 Den kissen kan gå i par med min…..livsnjutare!
Ha en bra dag!
#7 Tusse är en jättegos katt….randig och fin!!

God förmiddag!
Nu har jag äntligen kommit hem från en vecka i underbara Åre för att bara packa om snabbt och åka på utställning. Vi är mycket nöjda med Kyras resultat och skötte sig bra nästan hela tiden. Rädd för publiken och sprakande högtalare, men vi var ju där för att träna
Sen ville hon inte riktigt vara med, ingen annan ponny än våran satt och surade i snödrivorna iaf kan jag säga…. Mamma blev liiite irriterad på henne efter några timmar
Nu måste jag ut och mocka, sen väntar körlektioner resten av dagen!
Förresten så såg jag att mina poäng har sjunkit med nästan 30 poäng efter denna veckans frånvarande, ajaj…
#10 Åh, så fin!! Hon är lik min Tusse i huvudet!! Älskar randiga kissar!

God förmiddag! Mulet och snålblåst första dagen på sportlovet. Ska ta tag och få på mig lite anständiga kläder och åka in till stan för att handla lite. Var in i går och glömde att köpa maskindiskmedel så det får bli en tur i dag också. Tar tyvärr bort så mycket tid av dagen. Efetr det blir det det dagliga pysslet i stallet.
#2, 9 Grattis till era utställningsresultat.
Ha en bra dag!

God dag!
Sitter på jobbet och segar.. Extremt lite att göra, bra på ett sätt iof för då kan jag ju surfa runt här =)
På schemat idag står spinning efter jobbet sen blir det väl antagligen hem och sova..! Ha en bra dag!
//Mickan

# 14 Oj, vilken kisse, och vilken mysig teckning han har!
God eftermiddag allihopa!
igår kväll anlände superfina Darius Roll mfl hästar till oss på Ekslätts.
han är verkligen en fröjd för ögat och vi är så glada att vi fått köpa han av Signe!denna dagen har man ju knappt kunnat slita ögonen från han
nu är iallfall det dags att köra sista hästarna för idag vilka blir ursnygga Manicken 567 som idag får möta söta Pros Minandra och söta Malin

#16 Ni får gärna ta lite kort på alla hästar från Signe =)) Va länge sen man såg dom nu ;)
//Mickan
#14 Vilken mys kisse!! Jättehärlig!

#15 och 18 Tack! Världens underbaraste! Trollis heter hon, snart 14 år!
# 19 Förlåt, jag trodde det var en han…….men alla gör vi våra miss(e)tag

#20 HAHA! Går alltid att rätta till, och jag har inte talat om det för damen i fråga, det stannar mellan oss