Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikett: god-morgon
Läst 533 ggr
karisma
0

God Morgon 2009-03-01

Morgon där ute -3 och grått, nu vill jag ha lite sol. Söndag skall ju vara sabbat men idag får fixa allt som ligger efter + att det måste ut storbalar i alla hagar Ryggen har blivit lite bättre efter 2 behandlingar men jag tar det säkra ringer efter x-et så får han ta det tunga sakerna Oskyldig

Lycka till alla som visar hingst på Gotland  väntar med spänning på resultat

Lycka till ni som visar på utstllning i Svärdsjö idag väntar på resultat

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Kajsa-B
0

God Morgon! Termometern visar -18 och vi ska till Svärdsjö på ponnyutställning……..

Pernille-G
0

God morgon!

Det ser ut att bli en fin dag! Jag sitter redan på jobbet. Skall åka på disputation i Danmark i morgon och måste få lite arbete undan innan. I eftermiddag skall jag sätta upp nya stängsel.

Ha en bra söndag!

[Croneld]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Spännande saker händer ute i Russ- Sverige. Här hemma är det lugnt.  Till och med när jag släppte ut hästarna, Dorina har väl accepterat Ada nu. De stod och åt en bit från varandra, och det är ett stort framsteg. Fast Dorina såg bra sur ut.

Ada ser alltid glad och nöjd ut. (bild)

Kajhugo
0

God Morgon, här är det härligt vinter väder och jag har både varit på morgonpromenad med lånehunden samt fixat ut hästarna och gjort klart stallet, nu blir det långfrukost och vasaloppet på tv.

MagganS-B
0

Gääääääsp! Sovmorgon till 8, men nu är hästarna ute, hundarna rastade, morronfikat urdrucket, värmepannan dånar och jag har tittat på Vasaloppet en stund. Vi har sol i dag också, och det var -10 när jag var ute! Nu skall jag bara hyfsa till mig, "Palomia" kommer snart och hämtar mig…..