God morgon 2009-02-28
Morgon -8 burr, det har ju varit ganska varmt några dagar. Lördag får nog bli som det blir en lugn dag.
Alla ni som är på Gotland eller andra utflykter ha det bra
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
God morgon där ute i cyberrymden!
Idag är det en frisk och klar dag, man piggnar till när man går ut. Grattis alla som heter Maria som har namnsdag idag!

God Morgon till en härlig dag, här skiner solen och det är gnistrande vintervitt ute, skall släppa ut och göra rent innan vi lastar och åker en tur in till banan för snabbjobb.
#1 Tack, häslar också till alla Marior ute i landet.

Godmorgon! Fin dag här också. Det var kallt i natt, men nu går det mot varmare tider!

Godmorgon i landet!
Här snöar det litet och är runt 5 minus, ganska skönt :D
Hästarna är ute, smådjuren matade och nu ska jag äta frukost innan det bär av till jobbet.

God förmiddag… Ååå Vad det var skönt att vakna utan väckarklockan idag.. Rent lyx faktiskt =) Idag ska jag iväg och shoppa med en kompis.. Både "bra att ha" prylar och kanske lite impulsköp.. Får se hur det blir! Ha en kanondag ute i sverige :)
//Mickan
Strålande solsken och blå himmel, jättefint ute. Ska in en snabbis till Linköping, sedan ska jag ta en körtur med Njord i em.
#1, 2 Då får jag tacka då!!

God Morgon! Även vi har strålande sol och gnisstrande vitt, det är många år sedan vi hade så mycket snö som nu. Hästar och frukost avklarad nu ska jag försöka få bort allt hundhår från golven och lägga ut nya kisstidningar till valparna.
Ha en bra lördag!

Tillbaka efter en fm på banan, så härligt det är att köra häst i någon plusgrad och strålande sol, det var ovanligt mycket aktivitet på banan, tror alla börjar få vårkänslor… och jag säger inte emot, nu knackar våren på dörren, äntligen…
God eftermiddag…..strålande sol, lite lite vind och ca. 0-gradigt, förutom i solen mot en husvägg! Snön håller på att försvinna och fåglarna kvittrar här i min syrenhäck!
Hemma igen efter en heldag på ATG-kliniken med mätning, vaccinering och chippning! Vi mätte 36 hästar varav 6 shettisar, 1 korsningsponny, resten russ. Många nya 3-åringar! Jättetrevligt!
Nu väntar russen vid grinden och vill in. I morgon är det hingstpremiering som gäller!

God kväll
Har varit sol och ett par plus här idag, skönt att vara ute o rida då:)Hästarna hade vårkänslor idag med.
Red på Teddy och Triumf. Sen hängde på Deona o Snygg oxå, dom e så duktiga mina små 3-åringar.
Ha en trevlig kväll