Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikett: god-morgon
Läst 989 ggr
karisma
0

God morgon 2009-02-25

Morgon några - annars så vet jag ännu inte vad vädret blir Det blir inte så mycket sova när ryggen spökar imte något annat heller för den delen

Idag är det jippi för C lyckades komma in på min hemsida som legat nere i flera månader, det blir mycket att korrigera där

Ha det bra där ute på en vanlig onsdag

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

annelie-huskvarna
0

Godmorgon!

Det blev inte många timmars sömn denna natten, men det blir väl så när man alltid skjuter på allt till sista stund. Fick hjälp att fixa klart det sista med bilen igår så nu ska jag in å ombesikta den innan jag får körförbud. Måste se till att jag är först i kön kl 7 så jag hinner till jobbet 7.30, så nu blir det bara lite te innan det är dax att åka upp till stallet för att sedan gasa in til bliprovningen.

Hoppas ni får en bra onsdag!

PernillaJ
0

God gryning! Korpsvart ute, -2,4 grader. Jag trodde väckarklockan skämtade när den påstod att det var dags att vakna (typ ett par timmar för tidigt). Ofattbart att det redan är andra personer vakna, karisma och anneli ni har min sympati. Jag är definitivt ingen morgonperson. Ska strax åka tåg till Kungsbudarna och gå på uppfödarutbildning i dagarna två, bli säkert skoj när jag kvicknat till frampå förmiddagen. Ha en bra onsdag allihop, simma lugnt.

[Croneld]
0

God morgon!

Jag vakar av att jag har mycket att fixa med, men får ingenting gjort…Stressrelaterat kanske. Ska försöka ta det lugnt nu när jag vi har lov.
Väntar på lite mer ljus, ser skymten av en vacker soluppgång idag, sen ska jag gå och släppa ut de som står inne.

Ha en bra onsdag!

Pernille-G
0

Godmorgon!
Mörkt ute, men igår blev det frost igen så ännu ligger snön kvar. Morgonte och nyheter från världens alla hörn. Det år tyst från stallet, där mina två pensionerade ponnytravare står. I söndags hämtade vi Gottfrid hem från Kulturens Östarp. Han har stått mellan två stora ardenner och tycker nog det är lugnt att bara behöva dela stallet med sin syster.

I dag blir det möten, seminarium och i kväll inflyttningsfest på jobbet. Vi har flyttat till ny institution och det skal firas.

Ha en bra dag!

Tittut
0

Klockan är kvart över 6 och redan fem inlägg i godmorgontråden!

Här har vi haft lite sovmorgon igen. Morris fick för sig att han skulle gå ut kl 04.15, och jag var lite småseg när klockan ringde vid 5.

Hoppas all ryggvärk, bilbesiktningar, inflyttningar och annat går som det ska idag. Själv ska jag vara hemma och jobba!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus

Mixie
0

God morgon!
En väl efterlängtad löning är här, inte en dag för sent.
Idag efter jobbet blir det till att åka och handla lite nya kläder! Även det efterlängtat!
Ha en riktigt bra dag =)

//Mickan

MagganS-B
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God "förmiddag"!

Har sovit uruselt, ylande "hell-hound" har spelat dingel hela natten. Collien löper nämligen! Somnade inte förrän ni andra steg upp och har sovit nu ett par tre timmar…..

Är ledig i dag, tänker inte göra så mycket mer än köra karln' till flyget, för att sen vara sjömansänka i 6 veckor. Jag ber böner att det inte skall bli mer snö!

Ha en bra dag……

(undrar om det kommer morötter i dag?)

Katitzi
0

Godmorgon :D

Redan 4,3 + grader här , weii blir att köra ponnyn Rezit idag en liten runda. Är ledig från praktiken nämligen. Senare ikväll blir det att gå på bio och se Benjamins Buttons Otroliga liv tror jag den hette ;)
Ska även fortsätta koda lite på hemsidan som jag håller på med :D

Hoppas bara inte det börjar regna nu ser rätt mörkt ut på himlen med :/

Ha det så fint alla :D

Alexandra Wisén
AlexandraWisen@hotmail.com

[Tjiwi]
0

Här är det grått och börjar töa, tänk igår var det så fint med strålande sol!! Ska ner och göra stallet lite kvickt sedan in till Åtvid och handla, kylskåpet gapar tomt.

Ha en skön dag allihopa!!

alpros
0

Löning idag! Va bra!

StuteriSolo
0

Godmorgon i landet!

Har varit i farten sedan halv sju, men har inte haft tid att titta på någon dator. Det blev ingen ridning igår, då jag drabbades av svår huvudvärk, jag ska snart tillbaka till kotkanckaren, vet inte vad han gjorde, men min vänsterarm har sedan förrab esöket varit sju resor värre än vanligt…

Idag blir det butiken för hela slanetn, löningsdags som någon sade, hoppas på att flera handlar idag :D

Tittut
0

# 10 Det har sina nackdelar att vara egen företagare. Ingen lön här inte… Gråter

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus

Merete-h
0

Her i Orkdaln er det solskinn og 2 plussgrader. Sitter på jobb, men tankene går hjemme der vi har folk i arbeid med badet. Flislegging idag , spennende :0)

Ha en fortsatt fin dag alle sammen !!

[Grabbarna-A]
0

Idag har det varit runt nollan och lite sol. Har haft två små tjejer här idag som fått rida på pållarna, 1 1/2 timme var vi ute och traska.

Igår fick jag reda på söndagens CR resultat och Amaretto gjorde inte bort sig… Av 16 startande i LC, blandat ridskoleponnier och hästar samt privatponnier och hästar, så var han den som skrapade ihop mest poäng Glad. Han fick 61.85%. Det var ett ridskoleruss med oxå, Safir Engbakke och han skrapade ihop nästan 56%, bra jobbat Safir och Emelie. Det är så kul med små duktiga russ.

Ha en bra kväll

[Croneld]
0

Ska strax gå och lägga mig, är helt slut idag. Ändå har jag inte gjort så mycket, inte mer än vanligt i alla fall.
Har hunnit ta en snabbfika hos en kompis när jag var och fixade med Arrak och Bam Bam, sen kom karisma och tittade mina russ, varav tre hon inte hade sett i min hage förut. Tack för besöket, det var trevligt med en liten pratstund. Sen är det alltid roligt att visa sina djur för andra, annars är det mest hovslagaren som är den regelbundna ständiga besökaren hos mig.

karisma
0

# Det var trevligt att se nykomlingarna, fast det är ju så långt till dig behövs lång planeringFörvånad

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus