God morgon 2009-02-24
Morgon alla sportlovs lediga och även ni andra Det är bra väder för vinteraktiviteter just nu -3,5 och kolsvart lite sol under dagen skulle öka trevligheten Skall försöka få hjälp med min rygg idag för det här funkar inte.
Ha det gott där ute på en vanlig tisdag
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
# O Hur ska det gå till helgen? Dåliga ryggar är inget bra!
Här har det vänt och blivit kallare igen. -9 vid stallet och - 7 hemma, så det blir säkert en fin dag idag igen.
Några pass skall göras så att praktikantskan slipper göra bara -1:or, innan hon får sätta tänderna i annat.
Ha en bra tisdag!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
Go morgon
jobbar hemma idag med eftersom målarn kommer idag igen. Idag ska dom bli klara, skönt.
Ikväll är det BE kurs igen, gick kanon förra gången så vi får väl se hur det går denna gång 
Ha en kanondag!

Godmorgon i landet!
Här är solen på väg upp över skogen, det är kanske fem minus och blåster en hel del. Få se hur mycket drivor det blivit på vägen…
Vår bil står på verkstad, igen, så jag har fått låna en liten ford focus. Få se hur jag tar mig till ridningen idag, om vi tar oss, och hur det blir på torsdag, när Sara ska starta i årets första lopp med Primula…
Idag är det butiken som gäller, mina varor kom igår, nu hoppas jag DHL kommer och hämtar alla paket som ska skickas…
God Morgon!
Här ser ut att bli en fin dag, just nu har vi -4 och solen har gått upp! Skall först jobba, och sen till min massör för lite akupressur och laser behandling (snacka om ont…..). Kjell åker i morgon så i em. blir det vedkörning till max!
Ha en fin dag!

God Morgon!
Här är hästarna ute och stallet klart, vädret är kanon, sol och någon minus. Synd man måste jobba inne en sån här dag…
. Ha en bra dag alla där ute.
God morgon!
Igår så vet jag inte vad som hände, jag hade full styrka på elen, men tre av russen stod vid lunchskottkärran och åt när jag kom. Tur att de bara kommer in i nästa hage, men ganska många stolp var av, så idag blir det lite omorgansiering. Jag var lite sur igår, eller hur karisma!
Sen får jag åka och köpa ett agregat för elefanter, tror jag.
Fast en bra sak hände och det var att jag hade hovslagaren ute och hovarna såg bättre ut. Lite röta kunde klippas bort och det hade stoppats upp. Skönt! Sen stod Ariel stilla, förra gången flög hon runt som en vante och sparkade hovslagaren. Träning ger färdighet. Det är mycket häst i den lilla kroppen, men hon är positiv och villig att lära.
Njut av solen idag!

God morgon här är det -4 grader idag igen och solen skiner så det verkar bli kanonfint väder , synd att jag bara glömde veva in vattenslangen i gårkväll så det får jag göra sen så jag kan fylla på vattnet men det är ju inte så lätt att veva in en frusen slang.
#2 Lycka till med kursen , jag tog ju mitt Be förra året , körde upp i dec och klarade det :-)
Igår var jag ju och sökte jobb och det verkar som att jag ska kunna få jobba där fram till sommaren , halvtid bara men bättre än inget alls, det enda är ju att man måste ha koll på det här med stämplingsdagarna för man kan ju inte jobba för mycket deltid och stämpla för då förlorar du din stämpling och sänks ner till halvtid inte klokt det där , bättre att jobba lite än inte alls tycker ju jag.
Morron, bara några grader minus idag. Ingen sol i sikte ännu. Ska ner till stallet och ta en körtur med Njord strax, ska bara få i mig kaffet först!
Ha en skön tisdag….med semlor kanske??

#6 Mina läppar är förseglade 
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
#7 Den nya regeln är jättedum, jag tror att det är så att du får deltidsstämpla 75 dagar endast nu….det är många som inte vågar ta ett deltidsjobb pga av det utan är utan jobb istället för att jobba lite, håller med dig det är ju bättre att jobba lite än inte alls!!

God förmiddag! Mulet och -3. Ska skynda mig hem från jobbet nu för att lämna bilen till sonen som ska köra ner sin packning till Stockholm och hämta nyckel till lägenheten han ska hyra, sedan åker han tåget ner i morgon. kommer bli tomt hemma nu man vänjer sig fort på att vara ytterligare en i familjen igen.
Semlor blir det här, ha en bra dag!

God morgon!
Solen skiner och fåglarna kvittrar, det blir nog en kanondag! Själv ska jag jobba precis hela dagen men jag kan ju titta ut och se solen litegrann iallafall.
Ha en bra dag!
Kanonväder idag. -1 grad och strålande sol. Hovslagaren har precis varit här och fixat fötterna. Är ledig hela veckan så jag hoppas på strålande väder varje dag
. Jobbar ju förståss på mitt extrajobb så dit ska jag om några timmar.
Ha en bra dag