Mitt nya russ
Vi är glada och förväntansfulla för det har kommit ett litet tillskott i stallet på eftermiddagen idag. Lilla Ada´s Ariel, född -08 e.Djazz 605 u.Ada 3172, hon kommer att bli en fin lekkamrat till Susamarula då de är jämngamla. Här har hon lagt huvudet över Susamarula, då de i natt ska dela natthärbärge. Hon har rest nere i från Nossebro, långt ner i Sverige för att nu bli en Rospigg.

Åh vad söt hon är:) Grattis till nyförvärvet!

Åhh vad roligt med ny häst!! =)) Grattis!
//Mickan

Grattis till fina nyförvärvet! Och farmor är Zinta som jag kommer ihåg från när hon såldes från Skåne till Danmark för mera än 25 år sedan. Trevligt att den stammen har återvänt med Djazz!

Grattis till ditt nya russ hon ser jättefin ut :-)
Tackar!
Kommentar 4 - Hon är precis kollad och verkar trivas bra, fick precis sms av "Manda" (shettisen) och hon står i sin nya box och har det bra nere i Nossebro. För hon har också flyttat idag, och det känns skönt att hon är på plats.
Ariel mår fint och är nyfiken på mig och vill gärna bli kliad.

Grattis till nytillskottet!
Grattis till din fina nya tjej!!
Ser ut att vara en söt liten sällskapssjuk dam. Grattis till nyförvärvet!
grattis ! lycka till med ariel
Vilken liten raring. Grattis!

Tack!
Kommentar 11 - Provade att skicka meddelande till dig men du har inte aktiverat din personliga sajt, så det gick inte. Hon är jättefin Azalea, lycka till med henne!
Grattis till nyförvärvet
.

#12 Tack, jo hon är fin.
Mitt första russ så det är lite spännande att se vad det blir av henne.
Annars så är det shettisar som gäller här..

Grattis till nya pollen, ser superfin ut! :)
Josefinejumpforjoy.blogg.se
Gullig bild!

Lycka till
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
grattis. Jättefin.

Grattis till ett jättefint sto
#16 Lycka till med Ada! Du vet vad jag tycker… är det någon som är det minsta nyfiken över vad jag menar, kan ni läsa här….http://www.liselottesruss.se/Favoriter.htm
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
Tackar alla! Det ska bli spännande att välja hingst till detta fina sto.
I år får det bli en favorit i repris på Hingst-tåget (som jag alltid gick och tittade på när halvblodshingstar visades upp tidigt på våren).
Nu blir det rusståget, dvs jag får själv åka runt och titta på hingstar. Speciellt de jag inte sett. Jag har redan bokat in lite vistiter hos närboende hingstar och några som kommer till Uppland med omnejd.

Gu vad fin hon är! Jag är glad att du fick hem henne… :)

Tackar, idag har jag borstat Ada och haft hovslagen ute till ungstona. Vad fin hon ser ut lilla Mandolina! Krama henne från mig.
grattis!
Grattis igen, till ett himla fint sto
.

# 25 Verkligen fint sto du har , så nu är det ju bara att ta och åka söderut och betäcka ;-)
#24 Hon ser ju jättefin ut lilla Manda :-)