God morgon 2009-02-19
Fortfarande runt fem minus och fint väder ute. Hästarna är ute och frukosten väntar.
Jag ska sätta mig och skriva ut adressetiketter till Mellanbyns, så hon har något att sätta händer och tänder i när hon vaknar.
Brädgårdsjobb en stund på eftermiddagen också. Rätt kul att hoppa in ibland.
Ha en bra torsdag!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

God morgon där ute -2,5 och svart Ska vara hemma idag och röja efter två dagar i huvudstaden sedan foå jag nog göra lite kontorsjobb Annars är det bara en vanlig torsdag.
Ha det gott där ute
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus

Godmorgon!
Här snöar det och är ca -4. Jag gillar vintern och snön men nu längtar jag efter våren… Har en lång dag på jobbet idag så har inte mkt mer inplanerat eftet det mer än att en kompis kommer.
Hoppas ni får en skön dag!
Morron, fortfarane kallt här. Har varit runt minus tio ett bra tag nu…..var är våren??? Ser ut som det blir en solig dag, himlen spricker upp nu. Nu blir det kaffe och tidning, sedan skidskytte på TVn….
Morron!
Vanligt väder, fast det far lite flingor i luften…..Väntar på halm, sen blir det födelsedagstårta hos svägerskan på em.
Ha en bra dag!

Godmorgon!
Grått ute, men snön är kvar. Väntar på hösilage (eller snarare plastad hö) och halm. Sedan blir det hemarbete.
Ha en bra torsdag!

God morgon!
Ledig idag. Barnen är hemma och blädrar i telefonkatalogen i jakt på lediga kompisar, inte får man sovmorgon när man har barn. Idag är det mixstafet i skidskytte så TV:n är inbokat. I eftermiddag ska jag till Sävrarp med Yramis och köra honom en sväng, det ska bli kul.
Há dé gott i dag!

God Morgon! -14 i morse när vi släppte ut, nu lyser solen. Har haft ett pass med sjuor nu och nu kommer det nior i 120 min. De är så tysta och självgående så det blir nästan tråkigt.
Ha en bra dag!

God morgon =)
Sovmorgon idag, guud så härligt! Jobbar iof till 17.30 men det är det värt ibland! Därefter blir det till att åka direkt till gymmet för en timmes spinning! Härligt!
Ha en kanonbra dag allihopa ;)
//Mickan

#9 Såå söta då…
# 9 Vilka godingar!

#9 Den blyertsgrå vilken goding är svag för gråa katter
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
#9 vilken underbart söt bild.
Här är det -5 grader ute. Solen skiner, ska snart ut o rida i snön med en kompis. 
Stackars praktikanten… Nu har jag kört ut henne, mellanbyns alltså, i förrådet i kylan för att sortera passansökningar.
Hon kanske sticker och aldrig mer kommer tillbaka? 
Snart ska jag åka och jobba en stund, så hon får väl komma in i värmen och återgå till -1:orna och fölbidragsansökningar innan hon fryser fast. Tur hon är Hälsing….

nej då, jag sticker inte, och kommer mer än gärna tillbaka
Trots att man är hälsing blev det lite kallt i förrådet, så nu plockar jag in pärmarna i omgångar istället. Blir fölbidragsansökningar sedan. Sen finns ju som sagt det en hel del -1:or att fixa.. Igår satt jag uppe med dem flera timmar 
Ha en bra dag!