Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettom-sajten
Läst 1163 ggr
PernillaJ
0

Spärr i annons?

Skulle man kunna lägga till en funktion som gör annonser på den här sajten (under rubrik 17 Säljes eller 18 Köpes) låsta för inlägg? Jag vet ju att sajtvärden kan låsa trådar, men tänk om man själv som annonsör, direkt när man lägger in annonsen, skulle kunna välja att antingen lämna öppet för kommentarer/inlägg, eller spärra.

Seriöst intresserade köpare kontaktar ändå säljaren personligen, via telefon eller PM/mail. Inlägg typ "Åh vilken söting :D Vill ha!" kan man som säljare ha eller mista.

Tråden skulle alltid vara öppen för trådskaparen som skulle kunna göra nya inlägg och t ex förtydliga eller berätta mer, lägga in fler bilder, putta upp tråden eller skriva att annonsen inte längre är aktuell.

Tittut
0

Klok kommentar!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

MagganS-B
0

Jättebra Pernilla! Mycket tjafs skulle man slippa då!

Hovgarden
0

Bra synpunkt!

/Katja

~Stuteri Hovgården~  Löthaders travhästavel

Agrotekniker vid Biologiska Yrkeshögskolan

Chirak-96
0

Tycker jag låter som en jätte bra ide.

Tusen
0

Har för mig att detta varit uppe förrut och att man då själv som annonsör kunde få bestämma om man ville ha annonsen spärrad eller öppen för inlägg. Eller var det på en annan ponnysida?

PernillaJ
0

Ja, det känns i och för sig skumt att föreslå inläggsspärr på ett diskussionsforum, men en annons är inte rätta platsen för debatt, eller hur. Sedan kan man kanske ifrågasätta om Gotlandsruss iFokus över huvud taget ska ta in köp/sälj-annonser - men det är en annan fråga.

Mitt förslag verkar ha stöd. Jag överlåter åt sajtvärdarna att lämna idén till administratörerna; det hela kanske stupar på tekniken…

Mixie
0

#5 Det var på ponnytravet, där sa vi förrut att man kunde pma sajtvärden annonsen eller innan man la ut annonsen om man ville ha den spärrad. Bra idé! Då slipper man oönskade svar ;)

//Mickan

karisma
0

Man kan pm: någon Medarbetare på sajten så blir inlägget låst om man önskar

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

[Croneld]
0

Funktionen finns inte, men precis som föreslaget, så är man välkommen att få den låst, men då försvinner den ned när nya inlägg kommer.
PM:a till oss på GIF, så ordnar vi detta.

Hovgarden
0

#9 just ja… o de är ju en nackdel…

/Katja

~Stuteri Hovgården~  Löthaders travhästavel

Agrotekniker vid Biologiska Yrkeshögskolan

VeronicaP
0

Men jag tycker faktiskt att det oftast respekteras om man skriver att man bara svarar på frågor om hästen/hästarna  genom pm , mail eller annat.

MagganS-B
0

# 11 Nja…..inte alltid!