Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettallmänt
Läst 1477 ggr
karisma
0

LÖSHOPPNING

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Då var det dax igen för löshoppning Bergsviksgård på Vätö Norrtälje  16/2  2/3  30/3 med start kl 1800 Det kostar 50/häst per ggr

Du kan anmäla dig till

Malin 0706602464

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Tittut
0

Det låter urskoj, men lite långt att åka. Där kusinen har sin häst har de löshoppningsträning vissa dagar, och jag funderar på att försöka åka dit med 2-årshingsten Drink och prova. Det skulle vara kul att testa honom.

Ett litet bekymmer bara är att jag använder transporten som upplag för storbal, så jag får väl passa på en dag när den börjar bli slut. Det blir så jobbigt annars…

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus

savrarpstuteri
0

#0 Vilken härlig bild på "löshoppning" Glad!

[Tjiwi]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ett gammalt kort på Grus……..blev bara sugen att visa det!

GranoStall
0

Räkna med oss Malin. Skrattande

karisma
0

#4 Flörtmed hur många

Saiop
0

Det låter roligt, är det i ridhus eller hur går det till? Skulle vilja löshoppa min 3 åring.

karisma
0

#6 Det är i ridhus med instruktör

Norrveda
0

Vi ska försöka hänga på men måste ordna med jobbet först, även om vi har nära så jobbar jag sent just på måndagar.

karisma
0

#8 Det låter bra vi träffas ju inte så ofta fast det bara är en bro imellan

Norrveda
0

#9 Vi kommer gärna med 2 st om vi kan få tid ca 19?
Hur ser det ut vid ridhuset med is? Har inte varit där på ett tag men här hemma är det bara isgata överallt. Skrikandes

karisma
0

#10 Tiden går säker att ordna, för dagen är det nog isigt där men det är ju en vecka kvar återkommer med väg statusObestämd

Norrveda
0

Nu har vi satt igång med hoppträningen, tack Malin för att du ordnar ihop detta.

Hästarna tyckte att det var superkul att kunna springa lösa i mjukt underlag, speciellt Kanon som syntes Cool fick bara till hinder på bilderna då han redan försvunnit ur bild Oskyldig

AKWIK
0

Jag som bara var där som "observatör" kan intyga att de träffade mitt i prick när de döpte Kanon. Flört Jag blev alldeles yr av att se honom fara runt. Snabb, smidig och supersöt! Kyss

marika-J
0

Jag har en 3 årshingst som jag jättegärna skulle vilja prova löshoppa med. Norrtälje är ju inte alltför långt bort..