God morgon 2009-02-17
Försov mig lite idag, men ingen större fara. Sambon har ju flextid som tur är!
Idag ser jag fram emot ett intressant besök på SLU under eftermiddagen. Först ska jag försöka mig på att få tillverkat några pass.
Ha en bra tisdag!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
God morgon! Här ska barnen och övernattningsbesök snart väckas. Ikväll ska jag smörja några selar, det är dags att se över allt läder i stallet som blir dammigt emellanåt. Jag önskar mig en riktig sadelkammare, ska försöka fixa det i sommar.
Ha det gott!

God morgon!
Här är det kallt men vackert väder, hoppas att det håller i sig under dagen. I dag är det jobb hela dagen.
#1 Smörja selar är nog ingen dum ideé, ska nog ta och göra det jag med!

God morgen!
Har kommet meg på jobb. Skal "slite" meg gjennom denne dagen , så har jeg vinterferie resten av uka !! Hingsten tok en besøksrunde inne hos hoppene igår kveld, igjen…. Han bryr seg ikke om hverken tregjerde eller strøm. Nå har vi besluttet å kastrere ham. Det blir for mye styr…..
God Morgon
Här är det -4 och halvmulet. Idag ska jag förbereda mig för första dagen på BE körkortkursen jag anmält mig till som är ikväll.
Phuu plugga om hela körkortet blir att skärpa koncentrationen :-) Har ju liksom inget tålamod att sitta och plugga men men det ska nog gå.
Ha en bra dag i vintervädret!

God morgon! Blev liten sovmorgon här också, tog komp. idag då skolan har friluftsdag och jag bara har två timmar på morgonen, blir en em. längre i nästa vecka då vi har ämneskonferens. Mulet ute med några snöflingor dalande och -8. Det bet i kinderna. Just nu är det alldeleles tyst inne, ovanligt nu med 6 valpar som har börjat rumstera om och 3 vuxna hundar, men alla är nöjda efter frukosten och har somnat. Nu ska jag ta och hänga ut lite tvätt och sedan gå ut till stallet. Städa dotterns marsvinsburar inne står också på schemat för dagen.
Ha en bra dag!

God Morgon eller förmiddag, har fixat stallet och varit ute på en långpromenad med Basse i ett strålande vinterväder. Idag blir det bull- och kakbak inför kommande arbetsdag i hästägarfiket.
Godmorgon :P
Idag blir det att träffa några kompisar som jag inte sett på länge, så blir det att köra min lilla Rezit i snön.
Har även namnsdag idag (Alexandra) <3
Alexandra Wisén
AlexandraWisen@hotmail.com

God dagens :)
Har fortsatt med ägarbytena nu på morgonen som jag började med igår. Nu har jag lite paus, vi tänkte ta oss en fika snart. Senare bär det iväg till SLU.
#6 Vad snällt! :)
Ha en bra dag!

God morgon
Här är det kallt men solen skiner och verka bli bra väder, själv är jag fortfarande hostig och förkyld verkar aldrig ta slut.
Idag ska hovslagarn komma hit och verka ett gäng , de som ska iväg på utställning till helgen bla och så ska Bethoven skos för första gången , måste göra det då det sliter för mycket på hovarna när jag kör honom på vägarna här och han ska ju göra sitt bruksprov nu i april och visas igen och då vill man ju att de ska vara fina i hovarna.
#4 Lycka till jag klarade mitt BE i december och nu ska jag snart köra upp för C och den teorin är inte rolig har ju klarat det skriftliga men den där muntliga teorin är jag ju mest nervös för , är ju inte så tekniskt lagd och inte så intresserad av det heller om jag ska erkänna så det är kanske därför det inte fastnar i skallen ;-)

God dag! Det snöar på mig igen, fluffiga lätta flingor singlar ned. Bara minus 5,7 grader idag i alla fall.
Jag fick mail från USA i morse med resultatet av DNA-färgtest som jag postade tagelprov för förra veckan, skoj! Så nu har jag stillat min nyfikenhet (se min blog).
Hahaha, du vet ju att Grus alltid kommer ligga mig varmt om hjärtat så det är bäst du sköter om honom ordentligt
(vet ja ju att du gör)
#10 Tack det kan behövas :-)
God eftermiddag!
Här blåser det pinnstorm, är kallt och ca. 20 cm snö! Brrrrr.
Jag har jobbat och skall på möte i sockenföreningen i kväll, ingen rast och ingen ro…..
Ha en bra eftermiddag/kväll!