God Morgon 2009-02-14
Morgon där ute i kylan -9 har vi i roslagen idag Hopas alla får en trevlig helg för det ska jag ha
Kram på alla hjärtanns dag från oss
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
Säger det samma, en trevlig alla hjärtans dag på er allihopa!
Är det så kallt, jag var nog inte riktgt vaken när jag var ut och gav hästarna vatten. Kände ingen kyla och hästarna var inte ens hungriga.
Här har vi inga planer än för helgen.

Här är det också kallt med 9-. Men det går mot ljusare tider. Redan kl 7 kunde jag se att alla hästar fanns där de skulle i sina hagar. En halv timme mera ljus har vi fått här sedan förre helgen.
Inga speciella planer här heller. Jag skall tillbringa tid med mina russ och ev. ta några vinterbilder.

God morgon! Minus tjugo grader här, brr, jag fick is i ögonfransarna. Jag öppnade en ny bal idag och den var nog litet blötare än de tidigare - för första gången hade hösilaget frusit ihop, så jag fick hacka och bända med min lilla kniv för att få isär det. Isglass på menyn till hästarna idag alltså - hoppas de inte ska få magknip.
Jag har så skoj med mina gamla bilder, scannar och lägger in i Gissa vem-tråden. Det finns fler gåtor i lådorna, tyvärr är det inte så bra organiserat bara. Jag drömmer om en negativ-scanner, så jag kan fiffla med negativpärmarna. Inte alla negativ finns som pappersbilder.
God Morgon!
Sol och -2! Jättevackert ute. Hästarna galopperade iväg så snön yrde om hovarna när jag släppte ut dom, och som vanligt är man halvsovande, så kameran var inte med…..
# 3 Lättare med vanligt hö i storbal ;) när det är kallt!
Alla Hjärtans Dag - Kramar till alla!

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Kram på er på alla hjätans dag!
Åh, vilken härlig vinterdag! Leil Gaist och jag tog ut sista vedlasset på grannens mark i solskenet. Riggade kameran och filmade när jag lastade.
Nu är jag klädd och klar att gå till kyrkan för att vara vaktmästare på ett bröllop!

God kväll, här har vi haft en fin vinterdag med -2 och solsken. Det märks att dagarna blir längre nu, man lurar sig på tiden när man är ute och håller på. Sitter och väntar på mat vi har beställt Thaimat, ska bli jättegott. Sedan blir det ut i stallet och släppa in de fyrbenta, avlsutar nog dagen framför TV:n och melodifestivalen.
Ha en bra kväll.
Jaha då ligger man här nerbäddad i soffan med halsont och en näsa som aldrig slutar rinna,suck. Skulle på fest i kväll men det orkar inte kroppen så det blir till att vara fortsatt nerbäddad istället.
Ha en trevlig kväll