Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 864 ggr
Tittut
0

God morgon 2009-02-11

Idag är det en sådan där trött morgon, då jag helst skulle vilja gå tillbaka till sängen, men det är bäst att bita ihop!

Pappersjobb väntar som vanligt. Måste nog köra hö till tanterna i hagen också. Det sista tog slut i går. Hoppas bara att traktorn startar, annars blir det svårt.

Ha en bra onsdag!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

[Croneld]
0

Hej och god morgon! Här är det också segt, småtjejerna i stallet låg och sov när jag kom och blinkade trött. Men de är snabba upp på benen och följer gärna med ut.

Nu har jag jobbat sent i två dagar så ska försöka komma iväg hem när det fortfarande är ljust ute. Har så mycket att ta igen, är man inte på topp hela tiden så komer man efter lite här och där.

Ha det bra!

MagganS-B
0

God Morgon alla!

I dag blåser det, snöstorm utlovat!

Eftersom jag är ledig så blir det väl ett varv med snabeldraken inomhus och gödselkärran utomhus!

Ha en bra dag!

karisma
0

Morgon det har kommit lite snö och - några grader hoppas snön frysit fast i isen Annars är det bara onsdag

Ha det

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus

Mixie
0

God morgon! Hua vad kallt det var ute i morse.. Inte alls roligt, hade mer än gärna stannat i sängen en timme extra! Jobbar halvdag idag, ska därefter ut till stallet och hämta hem alla mina hästgrejer… Det kommer bli mycket så rensning snarast möjligt :P

Ha en trevlig dag allihopa!

//Mickan

[Tjiwi]
0

Morron

Nu dalar det ner stoora vita flingor här……det verkar bli som de utlovar-mer snö!!

Annars händer det inget särskilt här, en vanlig onsdag!!

Hagelberg
0

God morgon!

Nu har jag fått ut hästarna och gått med Axel till dagis. Sara åker skolskjuts. Skönt när allt har komit iväg, blir så tyst.

Här snöar det lite. Får se om det blir mer. Nu vill hundarana ha sin morgonpromenad.

Ha det gott

PernillaJ
0

God förmiddag! Det snöar även här, tätt med små flingor, minus 10 och vacker frost överallt.

Jag hittade artikel om massajbesöket i dagens Dala-Demokraten, de som Pernille-G var här och träffade i helgen.

Gnistra
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej !

Har varit ute en promenad aldeles själv nu på förmidagen, kom hem till Ytterdörren då de första snö-flingorna kom dalande. Även jag får ta till ett varv genom huset med snabeldraken och skottkärran senare i stallet. Hoppas ni alla får en mys dag innomhus och lycklig är den som får se lite solsken!

karisma
0

#8 jag längtar till GotlandGråter

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus

MagganS-B
0

# 8 Tydligen typiskt gotländskt för dagen Skrattande Men det är ju bäst att ha allt fixat om hon #9 dyker ner, eller upp!

garrilina
0

God kväll! Hos oss håller kylan i sig, -20 i morse igen och -15 nu, men det var mulet nu så få se om det blir lite mildare. haft sonen till hjälp i stallet i dag också, han börjar få in rutinerna nu. Dottern har tillbringat dagen och kvällen i sängen är inte så pigg ännu. Nu väntar sängen och jag hoppas att det blir en lugn natt, valparna har låtit i natt och jag fick gå upp och titta till dem på morgonsidan för det var en som var så ledsen, han hade lyckats klättra ur valplådan och hittade inte mamma eller syskon. Blev tyst på en gång när han blev tillbakalyft.

Pernille-G
0

#7 Intressant att läsa artikeln. Tack Pernilla!