God morgon 2009-02-05
Morgon där ute fuktig luft och bara -0,5 så få se vad det blir. för det skulle ju komma snö Från idag åker jag lätt lastbil för besiktningen gick bra igår Vaknade tidigt för mina självsprikor på fingrarna värkte så, men det gäller att hålla sig vaken i kväll för då ska jag gå och lyssna på Kostdoktor Annika Dalhqvist i tre timmar.
Ha en bra tosdag och kör försiktigt
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
Det var ju bra att besiktningen gick som den skulle. Man skulle tro att jag också åker lätt lastbil om man tänker på hur min bil ser ut och låter…
Ingen kostdoktor här inte. Däremot hoppas jag kunna få till så att det passar att åka och äta sopplunch vid församlingshemmet. Det var ett tag sedan nu.
Här har det ramlat ner lite snö och gör fortfarande. Det kan gärna komma lite till.
Ha en bra torsdag!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
God morgon! Åter en alldeles vanlig torsdag.
En ny dag och dags att gå ut till hästarna, då vaknar jag alltid till. En fördel med att ha djur är att man kommer ut i den friska luften och rör på sig. Ha det gott!

Godmorgon godmorgon!
Här har det oxå kommit lite snö, men ingen större mängd utan typ nån cm bara. Vore ju kul om det kunde komma lite mer nu när det ändå är kallt så man kan få ge sig ut i pulkabacken lite.
Snart bär det av upp till stallet innan det är dax för en dags jobb igen.
Ha en underbar dag =)

Godmorgon i landet!
Här är det -12 och snöar som tusan, det har kommit 10-15 cm inatt, och det ska visst snöa till på söndag, så det blir spännande att se hur det slutar.
Hästarna är ute, stallet är klart och smådjuren matade. Peter skulle jobba i Luleå idag, så vi tog ut hästarna innan han for.
Idag är det butiken som gäller, jag håller på att lägga in alla varor i mitt kassasystem, det tar tid, och man blir lika glad varje gång en kund köper en vara som redan finns.
Hästarna är sorgligt bortglömda, men det blir väl bättre!
Morrn!
Här lovar dom regn……Om det slår in så blir det snorhalt! Jag är ledig i dag, skall tvätta, köra snabeldrake, sätta upp nya gardiner hos svärfar mm. mm. Men först skall jag släppa ut hästarna!
Ha en bra dag alla!

God morgon!
Äntligen har febern, värken mm gett med sig! Känner mig riktigt pigg. Har legat i sängen i två dagar och mått pyton men nu känner jag mig bättre. Nu hoppas jag att familjen Hagelberg har haft sitt. Nu blir det till att städa upp lite här, otroligt vad de kan röra till när mamma ligger till sängs!
Ha en bra dag!
Morron
Här har det snöat i natt. Grått ändå! Trött som tusan idag, var på styrelsemöte i ÖPS efter jobbet igår och var hemma kl elva. Vi gick igenom vår utställning och var överens om att det blev mycket lyckat.
#5 Ledig…???

God förmiddag! Mulet ute och någon snöflinga ibland. Jobbar för andra dagen långdag, slutade vid sju i går och efter 12 timmar på jobbet så åkte jag en bit med en av mina kollegor och sedan gick jag de sista 8 km. Skönt förutom att jag glömt långkalsongerna så låren var lätt rödlila när jag var hemma. I dag blir det planering halva dagen till 17-tiden. Sonen som för närvarande bor hemma har tagit en stor del i stallet och middagar dessa dagar. Dixy ska få åka in till kliniken idag så dottern får en av de egna som patient på sin praktik, hon går på tre ben just nu få se vad det är.
Ha en bra dag!

God morgon. Är hemma med sjukt barn på förmiddagen. Sen jobbar jag några timmar på eftermiddagen. Har snöat några flingor under natten och är ca 1,5 grad kallt. Ska städa och plocka, har klädparty i kväll och det vore ju trevligt om mina besökare slipper snubbla på alla leksaker. Minsta sonen har nyss fyllt 3 år så det är leksaker överallt. Ha det gott…

God förmiddag!
Sitter på jobbet som idag befinner sig i stadshagen på Arlas växel. Trevligt!
Ska vara riktigt hurtig senare idag och åka och köpa nytt träningskort direkt efter jobbet! Ska bli såå skönt att spinna lite!! :)
Ha en bra dag ute i snökaoset :)
//Mickan