Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikett: god-morgon
Läst 605 ggr
annelie-huskvarna
0

Godmorgon 2009-02-04

Godmorgon där ute!

Det är ju märkligt att man ska vara så trött på morgonen ibland… Tänk om man hade fått sova vidare, va skönt… Men så är det ju inte här i livet och jag vaknar ju till när jag kommer till stallet. Ska bara dricka lite te innan jag åker dit och släpper ut och ger dem mat. Sen bär det av till jobbet…

Hoppas ni får en bra onsdag Glad

Tittut
0

Det blev en dubbel idag, och Annelie var en minut före.

Instämmer med henne, hoppas ni får en bra onsdag!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

annelie-huskvarna
0

Haha det e ju märkligt, funderade på om jag skulle vänta lite för förra gången jag skrev blev det med en dubbel… Men sen tänkte jag att hur stor är chansen att det händer denna gången med och den chansen var ju tydligen ganska stor :P

[Croneld]
0

Jag stängde den andra tråden:

Här kommer Tittuts inlägg:

4:e februari och en massa bekanta fyller år, bla svärmor och en viss fd ordförande i SvRAF.

- 4 och en riktigt härlig morgon!

Hoppas ni får detsamma!

[Croneld]
0

Här kommer mitt inlägg också!

God morgon! Idag blir det lite och jobb, sen ska jag hälsa på pappa i Stockholm och träffa syrran. Ha det gott!

VeronicaP
0

God morgon ..

Här är man sjuk och har feber och skulle helst ligga i sängen men då det var bokat tid med min läkare som jag måste gå till och AF idag så var det bara att pallra sig upp och AF ja de reglerna som de har så får de väl skylla sig själva om de skulle bli sjuka Flört

Men efter det så ska jag bara åka hem och lägga mig i sängen och någon annan får ta hand om djuren idag.

karisma
0

Morgon idag får jag se om min bil blir en lätt lastbil ska besikta kl 12 håll tummarna  Annars blir det som vanligt stressa runt och inte få något gjort Hämta havre  får jag inte glömma för då vet jag några som blir sura. Och till kvällen ridhuset och ett styrelse möte innan

Kör försiktigt och ha en bradag

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

MagganS-B
0

God Morgon!

Ännu är det inte ljust ute, men jag kan se lite snö i alla fall……Hästarna skall ut, nu har dom ny storbal, så där kommer dom att bo hela dagen. Jag skall jobba, Kjell skall till revisorn, en helt vanlig dag blir det!

Sköt om er och kör försiktigt i halkan!

russigabettan
0

Bokföring, bokföring hmmm….ibland funderar jag på om jag valt fel jobb. Skulle gärna ha ett jobb som innefattade lite kroppsarbete också och frisk luft. 50% bokföring, 50% hästskötare skulle inte vara helt fel. Tittar ut och längtar efter en snögalopp!!!

[Josefine-Appollo]
0

Ja idag så är det lite som händer, det är väl bland annat att Månsaga ska köras en liten sväng, och att Appollo ska få nya skor. Och sen ska väl även Xerxes flörta lite med hovslagaren som han är väldigt bra påFlört

Merete-h
0

Fridag, eller kanskje den dagen i uka jeg arbeider mest…..

Har sendt ungene på skolen , vasket og strøket klær, snart igang med å støvsuge.

Som belønning for husmor-jobben skal jeg ut en tur med Blondie etterpå.

Ha en fortsatt fin dag alle sammen !! :0)